Dayak yemek nasıl bir his yiyenler anlatabilrmi??

Meraba arkadaşlar.Yarın dayak yiyebilirim bir meseleden dolayı yardımlarınız lazım:D Öncelikle bu güne kadar 2 kez kafa attım onun dısında ufak kavgalarım oldu hep ben vurdum ayırdılar falan okulda oldu genelde.Ama bugüne kadar hiç yüzüme yumruk yemedim şansıma.Ama eksikliğini hissediyorum biraz.Acaba burnuma kafa falan yesem o an ne hissederim hiç dayak yiyeniniz yok mu aranızda tecrübelerinizi paylasın lütfen.Vurmamda sıkıntı yok ama dayak yemekten baya korkuyorum
Dayak yemek nasıl bir his yiyenler anlatabilrmi??
Cevapla