Hata yapılacak o kadar çok hata var ki, aynı hatayı yapmakta ısrar etmenin bir anlamı yok...
Paul Sartre

Paul Sartre


İyi olmayan bir şeyi 1 kez tekrarlamak "kaza " , aynı şeyin ikinci defa yaşanması "hata" , aynı şeyin 3. Kez yaşanması "tercih" diye boşa dememisler.
Hata görecelidir. Kime göre neye göre. İnsan karşısında kini taniyorsa ona birşey demez. Ama bu yüzden mesafe kouyoyor ise birşey söylenmez.
Hatasız kul olmaz şarkısını onlarca kez dinleyen insandır
ve bu şarkıdan destek alan kişiler... :/
Destek değil köstek alır :D
Hatalarımıza savaş açıp her gün farklı kefene girmemeyi tercih etmeliyiz
Bir kez ölme hakkımız var. Fazlası bünyeye zarar
Cevap
13Cevap
Bazende mecburiyettir.. Hani bile bile lades oldum derlerya..
İlk hata yanlışın sonrakiler suçun eseridir.
Tercihdir saçmalikdır
tercihtir. bile bile yapıyor sonuçta
O da farklı bir zevk
Çoğumuz tekrarlıyor.
Her hatanın tekrarı oluyo:(
Tercih galiba
Tercihtir
Tercih
Bizde hata bir kere olur
Tercih bence artık o
slkliktir o.
Tercihtir
tercih..
tercihtir
Tercih
hata olabilir bazen
Bence cok yanlis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar