Aileme yük olduğumu hissediyorum. Bu psikolojiden nasıl kurtulabilirim?

iyi günler..ben sınavlara hazırlanıyorum lise sondayım.ailem her zaman her istedigimi yapmıstır.markete gittigimi bile hatırlamam hayatım boyunca..derslerim de iyi zaten ama cok stresli biriyim..bu zamana kadar stresten cok yıprandım.ailem de yıprandı benle beraber..hem dersaneye hem özel derse gidiyorum..işte sanırım bunlardan dolayı aileme yük oldugumu düsünüyorm moralm bozuluyo.( sanki hep benle uğraşmak zorundalar mı ki diyorum..yaşım 18 kardeşim,ablam,abim de yok.
Aileme yük olduğumu hissediyorum. Bu psikolojiden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla