Lezbiyenlik ile dalga geçiyor arkadaşlarım?

Gecen hafta geçti bu sohbet , kiz dedi "sevgilimden ayrıldım, lezbiyen olmaya karar verdim"dedi. Onun arkadadi da "bendee" dedi. Sonra sarıldılar , gel aşkım, dediler optuler birbirlerini yanaktan. Bence dalga geçtiler ve lezbiyen değiller. Ben lezbiyenim onların bu konuşmasından rahatsız oldum , sanki bile isteye lezbiyen olmaya karar veriyoruz? Dogustan geliyor bee, de diyemiyorsun. Hemen ne savunuyorsun lezbiyen misin, derler diye. o ne diye baska bir arkadaş sordu sohbette, açıkladılar , ondan sonra iyyy dedi. Asil iğrenç sensin aptl.. benim eski sınıfımda lez oldugumu anlamislardi, ben bile anlamamistim o zamanlar lez oldugumu.. şimdi onlar da anladılar da o yüzden dalga mı geçiyorlar?
Lezbiyenlik ile dalga geçiyor arkadaşlarım?
Cevapla