Uyardığımda garip tepkilerle karşılaşıyorum. Yapmak istediğim çevreyi kirletenleri çöp kamyonunun içine atmak.😠😠



Trafikte çok karşılaşıyorum sigara izmariti atıyorlar üstümüze bende yerden alıp atanın arabasının içine atıyorum biraz sıkıntılı durumlar oluyo basıp kaçıyorum kimisiylede takışıyoruz. en azından anlamalarını umut ediyorum. bidaha atarken aklına gelirde atmazlar diye.
Cık cık cık diyorum o anliyor
Yüksek sesle dininde insanlar gerçekten çok pis evini de böyle elindeki şeyi yere atarak kullanıyor diye bağırıyorum herkes duyduğu için otomatik olarak rezil oluyor he bunu yaparken parmağımla işaret etmeyi de unutmuyorum huyum kurusun 😂
Pardoooon bakarmısınız / birşey düşürdünüz derim veee çoook demişimdir 🙃
Cevap
17Cevap
çantamda eldiven taşıyorum artık insanların gözünün önünde çöplerini alıp çöpe atıyorum afedersiniz diyorlar ama birgün biri çıkıp sana mı kaldı benim çöpümü toplamak diyecek bu gidişte :))))
Çöpümü cantama koyan biri olarak bana garip gelen tavranis etrafmda çöp yoksa cantama koyuyorum sonra atmak için sokaklar sadece bizim değil istediğimiz gibi davranamayz
Sinirleniyorum ama yapan çocuk olmadikca bir şey demiyorum. Çocuklari uyaririm.
Ne bakıyorsun diye adam öldürüyorlar memlekette tartişmam kimseyle
Saldırır diye pek bir şey diyemiyorum ama gözüm keserse şey diyorum, o çöpü almak için biri eğilecek yaptığın doğru değil.
"bu ülkeye çöp atan kişiler de lazım" tepkisi geleceği için çocukları uyarıyorum.
Geçen yolda yere tüküren birine tepki gösterdim , adam yumruk attı , adam hem suçlu hem güçlü :D
Rahatsız oluyorum ama birsey yapmam.
Anlayışli bir insan olsa yere çöp atmazdi.
Her şeye ben tepki gösteriyorum milletin hiç umrunda olmuyor. Artık bende önemsemiyorum.
Hiç denk gelmişliğim olmadı. Eskidendi söylemlerde bulunduğun çöp atma durumu
Ne kadar pis ve bencil bir insan olduğunu düşünürüm... nefret ederim öyle tiplerden.
Onun görebileceği şekilde çöpü elime alıp çöp kutusuna atıyorum.
Onun çöpünü ben alırım belki utanma duygusu olur diye ama yok
Tip tip bakıyorum. Müdahale etmem ülke çirkef dolu onunla mı uğraşacağım birde.
Banane deyip geliyorum eğer biz yere çöp atmasak çöpçüler nerden para kazanacak bir de böyle düşün. 😉
Hiçbir şey. Zaten yeterince kirlilik üreten şeyler var. Çöplere takılmak gereksiz..
Heryer çöp ulan zaten
bir evimize gelip çöp atmadıkları kalıyo
dayak yememek için sesim çıkmıyor kısacası türkiyede olduğumu unutmuyorum
😂
Hiçbirsey...
Sonra kötü biz oluyoruz...
Çöp yoksa cebe atarım.
Söylüyorum al geri diye.
sinir oluyorum. birşey yapamıyorum.
Atsın bana ne ben kendimden sorumluyum
Nasıl uyardığınız önemli
Zaten çöpçüler temizliyor bir şey demiyorum
Acayip sinir oluyorum.
Allaha havale ediyorum
Bizim millete lafmı anlatılır
Kızıyorum
Hiçbir şey
Hicbirsey
Uyarırım
İçimden saydırıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar