Sevgilimin erkek kankasından rahatsızım ama nasıl desem bilmiyorum ?

Arkadaşlar ben üni.2 öğrencisiyim ve sevgilimle aynı lisede aynı sınıftaydık ta o zamanlardan beri bir erkek kankası var o zamanda gıcık kapardım ona halada kapıyorum.Kızla çok samimi hareketler içine giriyor geçen sırtınada almış kızı hemde şortla. bu drum canımı sıkıyor aslında karakter olarak beğendiğim bir erkek olsa ve benimde rkadaşım olsa bu kadar sorun etmem ama karaktersiz gerizekalının biri çocuk.Sevgilimde liseden beri rahat bir kızdı yani nasıl diyim işte açık giyinen bu konularda kendine sınırlama getirmeyen havalı ama birazda hoppa bir kızdı eskiden beri.Şimdidirek dank diye söylesem o çocukla görüşmeni istemiyorum diye yanlış anlar çünkü yetiştirilme tarzı farklı anlayışı farklı.Ona bu drumu nasıl izah edebilirim ? Sen nasıl istiyosan öyle olsun aşkım diyecek bir kız değil hele bu konuda mutlaka kavga edecektir direk söylesem.Çok seviyorum kızı ama rahatsız oluyorum çocuktan ne yapmalıyım ?
Sevgilimin erkek kankasından rahatsızım ama nasıl desem bilmiyorum ?
Cevapla