Mesaj atmak istiyorum nolur yardim edin atamiyorum onu kalbimden

Eski sevgilime hala deliler gibi aşığım, ona olan sevgim hic azalmadı.. mesaj atmak istiyoruum onu cok ozledim. Beni cocukca davrandigim gerekcesiyle birakti gitti, hic birakmam derdi oysaki ama yalvarislarimi umursamadi yuz ustu birakti.. ben onu sadce sevmistim kiskanmistim.. meger bahaneymis o, baska birini sevmis. Ondan nefret etmek istiyorum hatta unutmak.. nolur yardim edn nasil yapicam nasil gelicem uatesinden canim cok aciyor bu aci tarif edilemez. Umudumu kaybedemiyorum hic, onun "soylediklerimin hepsi yalandi ben seni sevdim hep" diyerek geri dondugunu hayal ediyorum hep, ruyalarima giriyor hep boyle.. simdi mesaj atmak istiyorum nolur yardim edin biseyler deyin engelleyin beni duramiyorum yapaniyorum onsuz canim cok aciyo.
Mesaj atmak istiyorum nolur yardim edin atamiyorum onu kalbimden
Cevapla