Evet arkadaşlar cevapları alıyım
Korkanlara ödlek falan demiycem şey yapmayın fazla
Hahahah
Korkanlara ödlek falan demiycem şey yapmayın fazla
Hahahah


Yaptım. Ilk gün biraz ürküyorsun ama ikinci gün ormanın içinde çıplak yürümek çok keyifli 😁
yaparım ya ama neden ıssız biyerde yapıyom salak mıyım ben
Tek başıma ağlarım 😥 birisi olsun yoksa hüzünlü olurum 😔
Cevap
7Cevap
Timsah filan gelir ben korkarım 😂😂😂😜😜😜😜
Evet gerekli techizatla korkmaya gerek yok
Ne işim var orda 😂
neden olmasın en sevdiğim şey
Sezsizliği dinginliği seviyorum, yaparım
Ruhumu teslim ederim
efsane olurdu be
Hayalimdir desem :)
Dusunuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar