Kuzeninize abi ya da ablanıza nasıl hitap edersiniz?

Abi abla kullanır mısınız yoksa genelde isim mi tercih edersiniz?
Kuzeninize abi ya da ablanıza nasıl hitap edersiniz?
Cevapla