Yüjranna lom chijzaş txan cheraş texkina.
Lāilaheillallah


Erkeklerini bilmem ama kadınları çok iyi🤗 çok sevdiğim bir ablam var onlar çeçen ordan biliyorum :)
Erkeklerimiz biraz sert mizaçlı oluyorlar :)
İyiymiş o zaman :)
:) :)
Cok severim. Insanları, dansları cok güzel. Kızları ayrı bir güzel 😃
Teşekkürler :)
sen nerelisin :)
Ben türküm ama yengem çeçen hatta çeçenistan da yaşayan akrabaları var hala
Bazılarımız şehit oldu ufaklar
Safkan Çeçen Irkı devam etsin diye Türkiyeye gönderildi
Bende , Çeçen Rus Harbinde gönderilenlerdenim
Mücahit Aslanlar. Allah hepsinin yar ve yardımcısı Kılıçları keskin olsun.
Amin
Yiğit savaşçılardır
Ooo EyvAllah :D
Cevap
6Cevap
Bundan 16*17 sene veya daha onceside olabilir tam hatırlamıyorum Çeçen misafirimiz vardı savaş muhabbetine tr de ilgili mercilerle gorusmeye gelmişti 3 gün evimizde kaldı 2 bayan abla çok sempatik ve iyilerdi kimseye bir zararı olmaz iyi insansınız
EyvAllah
Kardeş Türklük kavramını benimsiyorsan sıkıntı yok Metehan der ki Orhun yazıtlarında benim ganimetlerimi alabilirsiniz alabilirsiniz hayvanlarimi alabilirsiniz her şeyi alabilirsiniz fakat ülkeme saldıran aileme saldırmıştır bana saldırmıştır demektir der yani bazi turk gorunumlu itler bile akp ye oy vererek bok ediyorlar chp nin ataturkcu kesimi susturuluyor neden?
Ülke kötü olsun diye
Türk değilim
Ama sadece Türklerin değil
Biz Müslüman Kafkaslarında Lideridir
Mustafa Kemal Atatürk
Helal olsun fakat demek istediğim şu diğer milletler ülkeye yan gözle bakarsa o zaman sonu olur der metehan
Bizim önderimizde, Liderimizde, Reisimizde Peygamberimizdir.. Aşağıdaki yorumuna yanıt. ÇEÇENLERE Gelince her zaman söylerim mert, insanlar.. Severim
Hemen dine bağlama dostum , lideridir dedim
İlahımız , peygamberimiz vs. demedim
Tabiki Yol göstericimiz Hz Muhammed
Çeçenler hakkında bir şey diyemem ama Şamil basayev iyi adamdı...
Haklısın
Valla erkeklerini bilmiyorum da danslarıyla yemekleri çok güzel
EyvAllah :D
Erkekleri bilmem kadınları uzun zayıf güzel narin...
Erkeklerimiz biraz sert mizaçlı :D
:))
demek ki katilsiniz. söyleyince dokanıyyuor
Dokunmuyor
Sadece Vatan , Namus , Şeref ve Allah Yolunda Savaştığımızdan Katil Diyorsunuz
Sizin yapamadığınızı , cesaret edemediğinizi Şamil Basayev 150 askerle yaptı
Kardeşim tama. Fikir özgürlüğüne bırakıyoruz ama karışma ona bakılırsa bazı Kürtler var ülke boluyor bazı turkler var ülke aleyhine bir partiye oy veriyor yani akp
Filistin için Karabağ için katil denmiyorsa Çeçenistan içinde katıl diyemezsin.
Eğer kendi namusunu Vatanını ülkesini canını Bayrağını koruyana katil diyeceksen Dünyada bizden alâ katil yok.
Bayrağıma Vatanıma göz dikenin ceddinin üzerine asfalt dökeyim. 😎
@Turntablist84 Varol Güzel Kardeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar