Burada mesajı atanın hiç önemi yok. Herhangi biri atmış farzedelim..



Valla bu kadar düşük bir bilinçle yazılmış mesajı hayatta takmazdım insanlar etrafını kendi gibi görürler bu psikolojide ispatlanmıştır, demek ki kendisini öyle hissediyor bu kişi.
Bunların hepsi ters psikoloji bana göre de 🙂 Dediğine katılıyorum.
Merakımı mazur gör, psikoloji mi okudun? Mesajlarından öyle algıladım da 🙂
Çokta klitorisimde der geçerim 😁😁😁
Ahaha bu iyiydi bravo :D
Tabi, vicdanım merhametim insaniyetim senin için sevilesi değil di mi ey zalim kadın ırkının vicdansız üyesi derdim muhatabıma...
Papatya gibisin beyaz ve ince, eziliyor ruhum seni görünce.
Cevap
6Cevap
O zaman seni de belediye sevsin derim :/
Belediye çok güzel sever ama 🙂
Valla mi😅
Tabi canım 🙂 Malum belediye direkt zehirliyor 😀
Ne güzell işte🙄
Bil mukabil seninde derim.
Böyle terbiyesizliğe böyle naiflik tebrik ederim :)
Terbiyesiz birine bende öyle yaklaşırsam o kişiden ne farkım kalır
Doğru fakat ben herkesin hakettiği cevabı alması taraftarıyım.
Ben böyle mesaj atan birini inan hiç umursamam bile cvp vermeye bile tenezzül etmem
Yani en güzeli tabii. Mesaj atan insan illa ki bir cevap bekler. Beklediği cevabın gelmemesi epeyce delirtir zaten..
Ay g. tüm diyeceksin 😂😂
Tam cevabı :D
Elimi sallasam 50 si sana mi kaldim tırrek derim
de bakalım :)
Ay sen kimsin g*tüm derim
Tam ayarında cevap :)
😅😄
O zaman dert edeceğin bir sorun yok derim.
Senim sevmen umrumda değil zaten derim
Çoktaaa şeyimeee yappram derim.
daha beni tanımamışın derim
Görüldü bırakırım
Kendi kendine kudursun dursun :)
Kalp kalbe karşı derim
Uyumaya devam ederim
Çok da tınn
Olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar