HADDİNİZİ BİLİN HADDİNİZİ!!
Takip ettiklerim neden takibe geri dönmüyor?
HADDİNİZİ BİLİN HADDİNİZİ!!
Simdi takip ettiklerin dönmüyor diye egolu demek istemissin ama güncelleme de sen kendin ego kasmissin..
Takip eden insanlara nezaketen bir mesaj atip sorarim , bazilarina da ben takip atarim , görüslerini sorularini merak ettim icin.. :/
Ego kasicak bir yer degil ki burasi normal bir site yani bu kadar takibinize karsilik verilmedi diye kasmaniza gerek yok :/
Xperin düşük olduğu için veya tanınan bir uye olmadığın için olabilir
Takip eden görüşlerimi beğendiği için takip etmek istiyordur, bende görüşlerine denk gelip beğenirsem takip ederim. Diğer türlü kimseden mesaj almak istemediğim için takip isteklerine takiple cevap vermiyorum.
Bilmediğim, tanımadığım kişilere kötü yorum yapmam.
Zaten genelde yapmıyorum.
Bilemem.
Burası benim için sanaldır.
Cevap
5Cevap
Kizlar ise erkek oldugun icindir ben o yuzden geri donmem. Geneli sapik oluyo cunku. Ancak takipe geri donersem mesaj atabiliyor bnde geri donmuyom
Onlarda seni takip ederse mesaj filan atarsın mazallah
Ben misal gt yapmayı sevmem
Ego değil beni takip eden 100 kişiye nasıl gt yapayım saçma
Sevdiklerim oluyor işte soru veya yorumunu sevdiğim işte takip atıyorum ama her takip edene geri dönsem ohho
İlgilerini çeken bir şey yok demek ki profilinde.
Güven belki
Ben kendi adıma konuşursam eğer, sizlik bir durum yok benim tkp sayım 0 zaten.
O nedenmişki🤔
Ahaha bir alemsiniz beyfendi yok has ankaralı bir kadını nasılda Fransız yaptınız neyse hayırlı akşamlar
Ben sadece kendi halimde kimseye bulaşmaya bir tipim sadece ama bu dediğin iyi bişey se teşekkür ederim
Kadın kullanıcı olmaları olabilir mi?
Daha da açayım. Takit ettiklerin genelde kadın kullanıcı olabilir mi? Ben şahsen sadece ilgimi çeken görüşleri olanları takip ediyorum. Ve cidden çok azlar
Takip etmek zorundamiyiz biz seni
Mallara dönmez onlar...
Sapık sanmışlardir
abazan olman
seninle hiçbir şekilde bağlantım yok. bu kanıya nasıl varabildin hayret! Diyelim dediğin gibi abazanım.
abazannın kelime anlamı "uzun bir süre cinsel ilişkiden uzak kalmış (kimse)." olarak geçiyor.
bunu telafi etmek için karşı cins arayışına girmemin neresi kötü. Buradakilerin çoğunlu (sen dahil) masturbasyon yapıyorsunuz. Sizi kimse ayıplamıyor sizde ayıplamayın kimseyi
Niye dönsünler
ego knk ego
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar