Yüzünü görmek istediğim insanlar uzakta, yüzünü görmek istemediğim insanlar hemen yanı başımda😏
Mesafeler ne aşka engel ne de dostluğa🎈♥️
Mesafeler ne aşka engel ne de dostluğa🎈♥️


Bu soru kesinlikle gelmis gecmis en guzel soru soyledigin sey cok dogru mesafeler kesinlikle bir engel degildir
Olmasalar keske..
Uzaklık yakınlıktan daha güzeldir. Çünkü her yakınlıkta kaybetme korkusu , uzaklıkta ise kavuşma ümidi vardır.
Teşekkürler
Ricalar efendiiim
Sevgi her zorluğun üstesinden gelir sabır.
Ne güzel dedin ya yemin ederim çok iyi geldi inşallah öyle olur inşallah çok teşekkür ederim
Rica ederim😇
Eyvallah✌
Cevap
10Cevap
Bazen hayat şartları bunu gerektiriyor malesef ama dediğin gibi mesafeler ne kadar uzak olsada varlığı yetiyor aslında iyi gelmesi için..
Yakın da olsa belki iyi gelmezdi uzak da olsun daha degerli olur her yakınlıkta kaybetme korkusu her uzaklikta kavusma umudu demisler bide boyle düşünun mutlu olun
Iyi geliyor dediklerimizde yanımızda olsa bir süre sonra normallesiyorlar :)
Davun sesi uzaktan hos gelir, uzakken iyi geliyorlar demek ki
İnsanın sewmediği ot burnunun dibinde bitermiş
İyi gelen insanlar hep uzaktalar
Maalesef uzakta olan daha kıymetli oluyor
Dünyanın kuralı işte, her şeye bir engel.
tamda içimden geçen cümle
Milyonlarca yürek tek soru
Bu knk
yakında olsa iyi gelmez
Sevgi her zaman uzakta güzeldir
Evet mesafeler engel değil,
Onların da uzak kalmaya ihtiyacı var demek ki
😒😒😒
Bana iyi gelen insan yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar