Adanalılar da kürtlerin çoğunluğu gibi esmerdir. kara kaşlı, kara gözlü olurlar. iyi insanlardır, umarım ben yanlış anlamışımdır ama sorunuzdaki ''nedendir'' ifadesi ırkçı anlam taşıyor. bu devirde hala böyle düşünceler olması hoş değil.
Bu fotoğraf internet sitesine verilmiş ve telif bildirimi de olmamış ki internette mevcut. O sıkıntı değil ama kendisinin olmayan bir resmi paylaşması bu kadına benzediğinden mi bilmiyorum. bir de kadınlar kendini güya ifşa etmemek için değişik tip olabiliyolar. 🙂
Kendi sıfatını bize yükleme ortada espiri tarzında bir konu döndü ayrıca görüşlerimizden sanane demek ki kız eleştiriye açık Kİ fotoğraf koymuş kıza yaranmak için saçmalama
Senin pkk li dediğin soysuz köpekleri keklik gibi avlamak için ben çaçi gabar dağlarında 15 ay kelle koltukta göğsüm kabara kabara dolaşarak göğsüm kabara kabara bu vatana hizmet ettim! 2 günlük veledliğinle, hayatı yiyip içmek gezip tozmaktan ibaret sanmışliginla gelip burda bana bıdı yapmaya kalkma!!! Kaale bile almaya değmezsin ama can damarıma bastin. Daha da öte gitme, git ötede oyna!
@Asilzade27 gerektiğini düşündüğün şeyleri yapmışsın ama insanların fikrine saygı duymayı öğrenememişsin bu yüzden yaptığın hiçbir haltın gözümde değeri YÖK sen de git başkaların karış yazıkkkk
En İyi Cevaplar