"İnsanlar Benden Uzaklaşıyor" Diyenlerdenseniz Büyük İhtimalle Bu Davranışları Uyguluyorsunuz!

1. Fazla mı yılışıksınız?

"İnsanlar Benden Uzaklaşıyor" Diyenlerdenseniz Büyük İhtimalle Bu Davranışları Uyguluyorsunuz!

Samimiyet söz konusu değil! İnsanları fazla yoruyor, alakasız ve yersiz şakalar yapıyor, insanların ağzına düşüyorsanız biraz rahatsız edici olabilirsiniz.

2. Dinlemeyip sadece konuşuyor musunuz?

"İnsanlar Benden Uzaklaşıyor" Diyenlerdenseniz Büyük İhtimalle Bu Davranışları Uyguluyorsunuz!

Konuşmanız ve kendinizi ifade etmeniz çok güzel bir şey fakat karşı tarafı sıkmamalı ve dinlemeyi öğrenmeniz gerekir.

3. İnsanların kusurları ile dalga mı geçiyorsunuz?

"İnsanlar Benden Uzaklaşıyor" Diyenlerdenseniz Büyük İhtimalle Bu Davranışları Uyguluyorsunuz!

İnsanların eksik yönleri ve yetersizlikleri ile vurmak, kırıcı şakalar yapmakta sizi katlanılmaz biri yapar.

4. Yoksa biraz bakımsız (pasaklı) mısınız?

"İnsanlar Benden Uzaklaşıyor" Diyenlerdenseniz Büyük İhtimalle Bu Davranışları Uyguluyorsunuz!

Tabi ki kimse sizin görüntünüze karışamaz, ama koku gibi şeylerde dikkatli olmalısınız ki insanları iğrendirmeyin.

5. Benmerkezci misin?

"İnsanlar Benden Uzaklaşıyor" Diyenlerdenseniz Büyük İhtimalle Bu Davranışları Uyguluyorsunuz!

Yapmayın tek siz yoksunuz bu hayatta...

6. Veya boş verin yalnızlık güzeldir.

"İnsanlar Benden Uzaklaşıyor" Diyenlerdenseniz Büyük İhtimalle Bu Davranışları Uyguluyorsunuz!

Siz değişmeyin başkasını da değiştirmeyin... Seçim sizin.

"İnsanlar Benden Uzaklaşıyor" Diyenlerdenseniz Büyük İhtimalle Bu Davranışları Uyguluyorsunuz!
Cevapla