AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Kesinlikle haklısın. Umarım bu tarz kadınların sayısı azalır. Emeğine sağlık bu arada :)
Örnekteki isim cuk diye oturmuş zira. Burcu bir duysa böyle dediğimi :)
Eline sağlık diğerleri gibi güzel olmuş. Ne olur olmaz dedim gizli yazdım. Şimdi kim bu gizli Fan bilemedin dimi :)
@Mrs_44
Sen kız mısın? Öldürmüşsün hemcinslerini...
Onlara embesilmi deniyordu? çoluk çocuk veledistan falan? :D
10 maddede bizim okuldaki kızlar dudak bükmesinden erkeklerle samimi olması aynı valla
Güzel olmuş ellerine sağlık :) . Hiç birini göremiyorum kendimde. Bu durumda ne konumda oluyorum
Gündemden, haberlerlerden siyaset, ekonomi vs. haberdarım yalnız :) magazin ilgilendirmiyor.
Aşağıya yazdığın maddeler şeklindeki yazılarından bazılarını abartmışsın, yukardakilerin hepsine katılıyorum.
Çok güzel tespitler, çıktısı alıp duvara asılmalı bence...
Ayrıca 6. madde de, sarı tuvalet terligi demen baya komik olmuş:)
Öyle kızlara ALLAH seni affetsin desem bile derlerki bana akıl verme ben terbiyesiz değilim derler...
hala kaliteli kaldı mı? varsa gelsin bişey dicem ona.. dünya kalitesiz hale gelmiş. insanlar da mı kalite arayacağız. S
kimseye faydası olmayıp onu bunu eleştiren her insan kalitesizdir.
şimdi yazdıgına göre bunları sen yapmıyor olmalısın. çok kaliteli oluyorsun yani. bende iso2000-2001-20000 ve TSE belgelerine sahip bir erkek olaraktan size talip olacagım sayın bayan.
Bende de var 1-2 tanesi yuh yani herseyi yazmisin :D
işte nefret ederim öylesi tiplerden
güzel paylasım
tebrikler dicemde
hesap gitmiş.
Erkek gibi olmakta nevar miş isteğim gibi gulerim kim bana karışır :)
Böyle kız var da biz mi görmedik? Ütopya canlısı herhalde.
Kalabalık ortamda sakız cıgnemelerı yetmıyormus gıbı bır de patlatmaları iğğ..
konuşurken saçmalaması ve bunun farkında olmaması büyük bir kalite eksikliği
Bana göre yerlilerin hepsi kalitesiz araba 🚗 alacaksan Avrupa karı alacaksanda avrupa
l*n diyen kızların çoğu itici ama bazıları çok tatlı söyleyebiliyor yani :)
Bu güzel maddelerden bazı kızlar neden rahatsız olmuş?
Çünküüü... ... :D
Yazanın kendisi tahta olduğu için :)
Sen nesin peki? Tahtanın yapımında kullanılan malzeme falan mı?
kZı tkip edin kaltaklık yapıyor veya lezbiyenlik yapıyorsa pistir kalitesizdir
Etiket yafta işlerini görev edinenlerde listeye dahil efenim..
Biz boşuna bu kadar çaba sarfediyoruz kaliteli kız yokmuş...
hiçç bu kadar ugrasmaya grek yok bakışından anlıyorum evvelallah
Böyle biri varsa bende evlenirim , az bulunur bu dediklerin bir kızda bulunduğunda da merak etme kimse bırakmazBöyle biri varsa ,
Not: Bunu yazan fakir muhafazakar bir kadın.
Belki de biraz ukala ve kendini mukemmel bayan sanan.
çevreme baktım da bu saydıklarını taşımayan bir kız bile yok. kendim de 2 şık biraz uyuyo yani durum bu kızlar çok fena kızların içinde olan bunu daha bilir
benden hoşlanan bir kız vardı bana kral demişti bu yüzden kızla tüm bağı kopardım çok itici
Erkeklerle samimi olmasında ne alakası var kalitesiz olmakla :D Ben mesela onların bacısıyım :D :D
Erkekler senin anladığın şekilde bakmazlar biri fire verdiğinde anlarsın bunu :)
deneyelim :D
bunların bazıları bır erkek de varsa ondan da hayır gelmez. guzel paylaşım
10dan itibaren bende yok diğer hepsi mevcuttur ben de D:
1 de yok :)
Anlaşılan sevgilin kalitesiz dediğin kizlardan biriyle aldatmıs seni
ben sadece telefon kısmındayım diğerleriyle alakam yok :D
Sevgilisinden sebep arkadaşlarını satması e katılıyorum ve kadın her zaman bakımlı olmalı
Dogru tespit ve kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanması.
Bu türlere uyan bir arkadaşım vardı. Kaç gündür iletişim kurmuyorum.
Kitap okumayı sevmeyen bir insan bence hayatta boşa yaşıyor.
yazdıklarının hepsi tamamda bari müzik zevki o fazla olmuş herkes istediğini dinler
Tespitler %100 doğrudur. Tebrikler :)
Bir antici olarak çok beğendim
Güzel bir yazı olmuş
vallaha afallattın beni ya çok çok beğendim
Emeğine sağlık, bencelerin tavsiyelerde çıkıyor yorum yazmamda sorun yoktur umarım.
insanlar kendi kalitesini kendi belirler
japon balığı beslemeni öneriyorum
Tespitler on numara valla..
İstisnasız, tümüne katıldım..
Bunlara bakarsak Türkiye'de kaliteli kadın yok.
Hiçbir özelliğe uyuyorum ama yine de sevgilim veya benden hoşlanan kimse yok. Nerde hata yapıyorum?
bence hayatı günlük yaşamayı yani
1 ben varım diyorsun ve hayatın tadını çıkarmayı seviyorsun
derde tasaya gelemeyen birisin bence
ve bukadar özel birini göremiyorlar
yanlış yaptığın bir yer yok sen en iyisini yapıyorsun
hayat birgün ve o gün bu gün emin ol ben görsem seni arkadaş olurduk
+genelleme yapıyorum kızlar zibidi erkeklerden hoşlanır bazıları
erkekler ise nefes alsın yeter mantığını kullanır bazıları
ama özeller 1 basamak geride kalırlar çünkü onlar hayatın kendine keyfini en iyi çıkaranlardır
Umarim :))
Cok dogru. Ve her yerde var o saydigin kizlardan
Küfür ve abi-lan olayı hariç çok doğru bence
En ağır basanı 9. madde.
Saygı lı ve eğitim li bir kız kalitelidir bence.
Allahtan hiçbiri bana uymuyor 😂😂😂😂
Guzel bir konu olmus t
Neyse ki hiçbiri bende yok oh be :)
he ya valla çok doğru şeyler
Süpersin eline sağlık cok güzel olmus
Fazla dekolteyle kendini öne atması da bence
waow tebrik ederim harika olmuş tespitler ;)