Ne zaman bu kadar yabancılaştık birbirimize?
Yargılamadan önce anlamayı, eleştirmeden önce empati yapmayı bırakalı çok oldu mu?
Hep böyle miydik biz gerçekten?
Ötekileştirme denilen olguyu kafamıza hangi değerler soktu?

Biz olmak mümkün değil çünkü sen ve ben farklı düşünüyoruz.
Senin siyah dediğin benim beyazım.
Değerlerimiz de bir o kadar farklı çünkü, aynı coğrafyada yaşamak zorundayız sadece ortak noktamız bundan ibaret.
Sen çareler ararken ben suçlamayı bir meziyet sayıyorum. Çünkü ben hata yapmam ben mükemmel ve kusursuz bir fıtrata sahibim. Hatta insan değilim!

Çocuklar ırk ve din bilmezler, insan ayrımı yapmazlar, ölçütleri sevgidir. Nefreti büyüklerden öğrenirler.
Florence Nightingale
Ben kadınım sen ise erkek.
Farklı cinsiyetli olmamız farklı haklara sahip olmamız anlamına gelir.
Gelir mi gerçekten?
Duygularımız ve yaradılışımız ortak bir paydada toplanıyor ise farkı yaratan hangi ideolojinin ürünü olabilir.

Sevmiyoruz birbirimizi!
Saygı da duymuyoruz!
Düşman mıyız biz?
Olumlu bir cümle yazmayı unutmuşum ben farkında olmadan.
Sahi olumlu bir duygu kaldı mı zihninizde son zamanlarda?
Benim unuttuklarımı siz hatırlıyor musunuz?


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar