12. yılına bekar yaşayan biri olarak girmiş bir erkek olarak düşüncelerimi bir Bence'de sizlerle paylaşmak istedim ve bu yazımdan haraketle yaklaşımlarınıza kendimi gözlemleyerek yanıt vermek istedim :)
Sanılanın aksine kirli sepetinde asla kirli çamaşırlar dağ gibi olmaz
Her ne kadar ben apartman sahibi olsam da bir anahtar yedeğim ya doğal gaz saatinin üzerinde veya kiracımın birindedir
Bunu her bekar farklı şekilde yedekler. Ya dışarıdaki ayakkabılıkta ayakkabı içinde, arabasında ya da güvenilir bir arkadaşında vardır.
Mutlaka bir insan harici varlığı evinde ya misafir etmiş ya da besliyordur
Benim şahsen bir kedim var. İsmi "Papi" :)
Sanılanın aksine böyle görüntülere asla tahammülü yoktur ve asla düzensizliği sevmez, titizdir
%100 bağlantıları vardır
Evinde ayda bir misafir eder onları ağırlar... Adam bekar ne yapsın :)
Klasmanı öyle paçoz falan değildir sanıldığı gibi
Arada dolabından kreasyonlarını giyer kendine defile düzenler evde :)
Kesinlikle kendine özel ya bir şezlong koltuğu vardır ya da bir konsept koltuğu
Arada ona oturup bir iki kadeh viski içer, bir şeyler düşünür.
En az bir defa "hayatım kalçaların soğan doğrarken ne güzel sallanıyor" tepkisi almıştır
En İyi Cevaplar