Üniversitede Öğrenci Evine Çıkacaklara Tavsiyeler ve Yaşadıklarım

Öncelikle merhaba ilk olan ve muhtemelen son olacak olan bencemi okuyorsunuz. Bu sene üniversiteye başladım ve sizlerle öğrenci evine çıkmanın iyi ve kötü yanlarını paylaşacağım :D

1- Öncelik yemek konusu

Üniversitede Öğrenci Evine Çıkacaklara Tavsiyeler ve Yaşadıklarım

Hepimizin de bildiği gibi yemek ayrı bir sorunsaldır. En azından benim için. Bildiğim yemek sayısı kısıtlı olduğundan pilav-bulgur pilavı-makarna arası gidip geliyorum eylülden beridir. En son 3 gün önce makarna yapmıştım ama yemekten bıktığım için bugün hiçbir şey yemedim, size tavsiyem yemek yapmayı bilen bir arkadaş ile eve çıkın :D

Bu arada kettleda makarna tarifini öğrenseniz iyi olur, 5 dakikada bütün günün öğününü yapabiliyorsunuz :D

2- Temizlik

Üniversitede Öğrenci Evine Çıkacaklara Tavsiyeler ve Yaşadıklarım

İnkar etmeyelim, kız öğrenci evlerinde pek görülmese de erkek öğrenci evlerinde rastlamaya hiç yabancı olmadığımız bir fotoğraf, benim çözümüm plastik tabak, çatal ve kaşıktır. Emin olun kulağa garip gelse bile hep para hem zaman tasarrufudur. Son 5 ayda süpürgeyi 2 defa çalıştırmış biri olarak söylüyorum ki, temizliği aksatmayınız.

3- Rahat yönleri

Üniversitede Öğrenci Evine Çıkacaklara Tavsiyeler ve Yaşadıklarım

Evet artık ailenizden uzak olduğunuz için istediğiniz şeyi yapmakta özgürsünüz :D Evin içinde rahatça sigara içebilir, gece 3 de yemek yapabilirsiniz, sabahlara kadar uyanık kalabilirsiniz istediğiniz garip ve tuhaf ne kadar şey varsa yapabilirsiniz ve size kimse bir şey diyemez. Ben buna özgürlük derim.

Hatırlatmam gerekiyor ki, bir kaç ay geçtikten sonra yemek yapmaya üşeneceksiniz ve kendi ailesiyle beraber kalan ve her gün ev yemeği yiyen arkadaşlarınızı kıskanacaksınız, benden söylemesi :)

Üniversitede Öğrenci Evine Çıkacaklara Tavsiyeler ve Yaşadıklarım
Cevapla