Uzun Boylu Olmak Avantaj Değildir...
1. Seyyar merdiven muamelesi görmek

2. Olgun davranış sergileme zorunluluğu

İster istemez olgun davranıyorsunuz. Çünkü yaptığınız şey normal olsa bile göze batma ihtimaliniz çok yüksek.
3. Boy uzun olunca giyim kuşam zorlaşır

Biraz da kilonuz varsa giyecek elbise bulamayabilirsiniz. Bulmaya buluyorsunuz da istediğiniz gibi olmuyor hiçbir zaman. Sizin beğendiğiniz ya bedeni tutmuyor ya da kalmamıştır. Buraya ilaveten ayakkabı sorunu da var. Dünya çapında markalar 50 numaraya kadar üretim yapıyor. Maalesef bizim ülkemizde sözde satılmadığı için getirmiyorlar. 47 ve üzeri bir numara ayakkabıyı bulmak şans işi. Tabi gene beğenmeme lüksünüz yok. :D
4. İnsanların size gözünü dikmesi

1.80 göze batmıyor ama 185 ve üzeri olunca anında olay oluyor. Neye bakıyorlar hiç bilmiyorum. Rahatsız edici olduğu kesin.
5. Kıskanılmak

Uzun boylu kişiler bu tarz saçma düşünceleri genelde aşmış durumda. Yani kısa ya da uzun boyun bir avantajı olduğunu hiçbir zaman için düşünmez. Gel gelelim boyunu takıntı haline getiren 150, 170 boyundaki hemcinsleriniz size düşman kesilir.
6. Eğitim hayatının kötü geçmesine neden olur

Siz ne kadar çalışkan olursanız olun yeriniz her zaman en arkadadır. En arka sırada oturanları da hatırlayın şimdi hep yaramaz, dersle alakası olmayan kişiler genelde. Haliyle siz de onlar gibi olursunuz zamanla.
Diğer bencelerim İçin: Buraya Tıklayınız ;)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar