Siz de kendinizi TRUMAN SHOW'daymışsınız gibi hissetmiyor musunuz?
Dikkat ettiniz mi hiç şöyle etrafınıza?

Hayır hayır.. öyle böyle bir bakış değil bu, kendinizi boşluğa bırakın ve etrafınıza şöylece bir bakın. Öyle ki çevrenizdeki herşeyi duyun ama hiçbirşeyide duymayın!

Ne kadar gerçekçi yaşıyoruz?
Ne kadar düşündüklerimiz ile gerçekte olanlar aynı?
Hayat mı sanal yoksa bu internet ağı üzerinden paylaşımlarda bulunduğumuz sosyal medya ortamı mı?
Aslında bizler ne kadar ve nasıl bir gerçekte yaşıyoruz, gerçek dediğimiz sadece sanrılarımızdan ibaret mi?
Hayat sizce "düşünce" mi? Düşün...

Ve Truman'ın sözleriyle;
Olur ya belki sizi göremem,
iyi günler,
iyi akşamlar,
ve iyi geceler!
Saygılar & sevgiler KS gençlik..

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar