Tükettikçe Tükeneceğimizi Gösteren İllüstrasyonlar

Teknolojinin insanoğluna elbette ki faydası olduğu gibi aynı zamanda zararı da vardır. Çünkü bir yerde inşa ederken bir yeri yıkmak zorunda kalırız. Bu tıpkı vücudu iyileştirmeye çalışan ilaçlar gibidir. Teknoloji bizi kör etmeye başladı ve duygularımızı, sosyal bir toplum olma bilincimizi elimizden almaya başladı. Artık bizler teknolojinin efendileri değil de kölesi haline gelmeye başladık.

İnsanoğlu uzaya çıkmayı başardı ama bir üst kattaki komşusunun evine çıkamadı.

Tükettikçe tükeneceğiz

Modernleşme ve Teknolojiyle Evrimleşin-meyin!

Tüketim çılgınlığı artık insanları esir almış durumda. İnsanlar artık bir birey değil bir barkod olma yolunda ilerliyor.

Parazitler artık insanlığın sosyal kademesi olacak
Tükettikçe Tükeneceğimizi Gösteren İllüstrasyonlar

İnsanlar arasındaki hiyerarşi artık geri dönüşü olmayan yollara doğru gidiyor.

Nükleer savaşlar insanlığın evrimine katkı sağlar!

Tükettikçe Tükeneceğimizi Gösteren İllüstrasyonlar

Kaba tabirle tanımladığımız "ucube" varlıkları evrimleştirip kendimizi ucubelere dönüştüreceğiz.

İnsan evrimleşir de yazı evrimleşmez mi ?

Tükettikçe Tükeneceğimizi Gösteren İllüstrasyonlar

İç çamaşırın evrimi! İç çamaşırlar da her yerde canım :)

Tükettikçe Tükeneceğimizi Gösteren İllüstrasyonlar

İnsan kendi evrimini kendi sınırlıyor

Tükettikçe Tükeneceğimizi Gösteren İllüstrasyonlar

İnsan düşüncesinin evrimi
Tükettikçe Tükeneceğimizi Gösteren İllüstrasyonlar

Eski dönem insanlarıyla dalga geçen bizler aslında zamanla düşüncelerimizde sözüm ona ileriye gittiğimizi sanarken geriliyoruz. Elimizde ve düşüncemizde dünyaya kan kusan zihniyetlerimiz ve araçlarımız var.

Ve evrim artık bitti

Tükettikçe Tükeneceğimizi Gösteren İllüstrasyonlar

İşin komik tarafı bunun farkında vardığımızda artık geri dönüş yapabileceğimiz bir zaman algımız da olmayacak. Çünkü biz yok olacağız.

Tükettikçe Tükeneceğimizi Gösteren İllüstrasyonlar
Cevapla