Öncelikle bunu doğuştan kazanmış kızlarımız ayrı bir şanslıdır, ama alın teriyle zayıflayanlarımız ise bir hayli hakeder zayıf kız tabirini...
Barbie bebekler, modeller, beğenilen oyuncular hepsi 50-40 kilo aralığında ve ince zayıf. Boşuna balık et candır demeyiniz, zayıf kızları tercih ediyorsunuz hepiniz.

Cafeye gidersiniz, çok yemek yemezler. Hesabı ödeyince diğer kızlara nazaran daha çok sevinirsiniz.

Kucağınıza aldığınızda size var yok arası bir his verir, geri indiğinde boynunuzda bir ağrı olmaz. O eğerki bir yere gitmek isterse, sizde izin vermezseniz kolundan tutup kendinize kolayca çekebilirsiniz :)

Zayıf kızlar dirençsizdir diye de birşey yoktur. Hastalığın üstesinden rahatça gelebilirler hatta.
Ayrıca elleri de ağır olur. vurduğunda acısı zor geçer. Doğru sandığınız yanlışlarla sizi çok şaşırtırlar.

Sizin yanınızdayken kilolu bir kız sürekli ince kızları kıskanırcasına kötülerken, zayıf bir kız kiloluların sözünü bile açmaz size. Sizin bildiklerinizi söylemek anlamsızdır, zayıflar herzaman öndedir çünkü.

Birçok dünya güzeline bakın, hangisi balıketli-kilolu? Hepsi zayıf. Zayıf kadın güzel kadındır,net.
Model ve güzel mankenlerde de aynı kaidededir.

Ayrıca yan yana uzandığınızda bir göbek görmez, hissetmezsiniz. O yağ tabakasını görme şansınız yoktur, size kendilerini tiksindirtmezler.
Son olarak eğer şişman/balıketli/kilolu kızlar saçmasapan kendilerini boşa savunmasınlar, inceliğimizi kıskanmayın.
Ha birde ben zayıflıktan nefret ederim ne yesem kilo alamam diye boşuna isyan etmeye çalışmayın balıketli ruhlular :) Görüşmek üzere...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar