Kadınlar, şu mesaj olayını önemsedikleri kadar hayatı önemseseler savaşların, açlığın, yoksulluğun sonu gelebilirdi
Erkekler mesajlaşma olayını genelde sevmezler ve kısa cevaplar vermeyi tercih ederler. Bazen de geç cevap yazmak zorunda kalırlar. Olay burada başlar. Kadın, erkekten cevap beklediğinde neler olur? Bunlara bir bakalım mi?
3 Dakika Oldu. Hala Cevap Yok. Umarım Geçerli Bir Nedeni Vardır

Sanırım Söyleyecek Bir şeyi Yok. Nys...

Belki de Söylediklerim Onu Rahatsız Etti

Valla Ben Ona Yazdım. Kendi Bilir

Beni Delirtmeye mi Çalışıyor Yoksa?

Bu Stres Beni Öldürüyor

Ne Adi Herif. Zoru mu Oynuyor Acaba?

Hala Online Ama Beni Umursamıyor

Amaaan! Onla mı Uğraşacağım. Ben Onsuz da Mutlu Olabilirim

Bu Yüzden Ondan Nefret Ediyorum

Hala Bir Bildirim Yok

Sinirlenmeye Başlıyorum Ama

Cevap Vermeni İsityorum. Böhühöğğğ

Sinirliyim, Üzgünüm ve Nefret Doluyum Şu An

Abur Cubur Yemem Lazım Acileeeeeen!

Anlayamıyorum. Oysa Her Şey Yolundaydı

Hmmm... Belki Duşa Girmiştir

Ama Duşa Girse Bu Kadar Uzun Sürmezdi

Topla Kendini. Madem Öyle Ben de Yazmıyorum Artık!

Lanet Olsun!!! İnternetim Kapalıymış!!!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar