Özellikle metrobüs kullanıyorsanız yaptığınız hesaplama, eğitim hayatınız boyunca gördüğünüz matematik derslerinden daha fazla olacaktır.
Siyah metrobüs gelirse kapı şuraya gelir, sarı olan gelirse az daha geride kalırım. Bir de fare suratlı metrobüsler var ki hesaplamayı tamamen bozarlar.
Kalabalıkta, seste, hatta ayakta uyumayı öğrenebilirsiniz.
Sabah erken saatlerde okula veya işe gidiyor ve ilk duraktan binmiyorsanız(ya da yaşlılara yer verecek kadar duyarlıysanız) ayakta çok uzun bir yol gitmeniz gerekir ve bu sebeple yeni yollar keşfedebilirsiniz. Tutunduğunuz yere kafa koyma, çaktırmadan yanınızdaki insanın sırtına/omzuna yaslanma(aman yapmayın bunu...) bu yollardan bazıları :)
Oturacak kadar şanslı, ama kalabalıkta uyuyamayacak kadar da takıntılı iseniz ne mutlu! Kültürlenme zamanııı :)
Ayakta iken evet müzik dinlerim ama oturduğumda müzik dinleyip boş boş oturmak bazen canımı çıkıyor. Böyle zamanlarda çantanızda taşıdığınız okuma kitabını, yoksa ders kitabını, yoksa iş raporunu artık her neyse😅, çıkarıp okuma zamanı :)
Titremek sorun değilse ders çalışmaya zamanınız vardır.
Çoğu sınavıma metrobüs ve otobüste çalıştım evet. Bazen fosforlu kalemle çalıştığım da oldu, yazı yazdığım da. Evdekinden daha hoş bir his oluyor😅
Bakımınıza ne kadar önem göstermeniz gerektiğini öğrenirsiniz.
Çünkü yanınızda duran amcamız sanki yıllardır banyo yapmamış gibidir, "ben de mi böyleyim, bana da mı böyle derler acaba" diye düşünerek daha bir bakımlı olabilirsiniz.
Nasıl Survivor yarışmacıları az yemekle yetiniyor, siz de az havayla yetinmeyi öğrenirsiniz.
İlk senemde metrobüs kalabalığı ve havasızlığı sebebiyle düşemeyip bayılmıştım. Düşemedim bile o kalabalıkta evet, havada kaldım😅
Bazen teyzeler ile aşk ilişkinize dair tartışmalar yapabilirsiniz.
Toplu taşımalarda önceden yandaki kişinin gazetesi okunurken artık mesajları okunuyor biliyorsunuz ki. Bunu gören teyzemiz dayanamayıp birden tavsiyeler vermeye başlayabilir, mesajınıza karışabilir.
Yanınızda ıslak mendil gezdirmeyi öğrenirsiniz.
Kafasını cama dayayarak uyuyan insanların camda bıraktığı o yağ izi beni en çok tiksindiren şeylerden biri. Tekrar oraya kafamı koyacağımdan değil ancak görmek bile istemediğimden dolayı siliyorum bazen.
Ama en nihayetinde o metrobüs/otobüs sizin eviniz gibi olur, bir süre sonra özlersiniz... Yakında geliyorum canım metrobüsüm, kavuşuyoruz yine💕
Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!
Ay okurken resmen anılarım depreşti. 5 yıl gittim geldim üniversiteye metrobüsle. Sabah 7.40 sularında boş metrobüs duruyordu durakta. Onu yakaladığımdaki mutluluğum mu dersin, sapıklarla popo popoya gittiğim duraklar mı... ahahaha metrobüste 4 kişilik yerleri tutma gucu olan arkadaslarim vardi ben katiyen kosup yer kapamam. Ne günler be.
bir kere minibüsteyiz ve dolu değil yani dolu kelimesi nedir bir bardak ağzına kadar su doludur dimi burda öyle bir şey yok millet kucakta tutma demirlerinin üstünde tren yapmış şekilde gidiyor o kadar sıkışık ki anlatamam neyse önde bir kadın bayıldı bir den o kalabalık arkaya doğru koştu orda bir hilal oluştu kadın kalkana kadar da devam etti kadın kalktı kalabalık geriye döndü garip olaylar oluyor kavgalar felan
Otobüsmüş metroymuş marmaraymış. En güzeli metrobüs. Birde onun saati var. Akşam 7.30 dan sonra boş olur ya da 10.30 da boşken 11.00 da full dolu olur falan. Ben 20 dk da metrobüse zor ulaşırken araç 25 dk da mecidiyeköye ulaşıyor. En mükemmel araç. Her türlğ zorluğuna ve muhtemel akraba ilişkilerine rağmen. 😂 Eğlenceli bir bence olmuş emeğine sağlık. 😊
nefret ediyorum toplu taşımadan mecburen gidip geliyoruz... leş gibi ter kokan mı dersin konuşurken ağzından tükürük çıkaranmı dersin tacizcisi mi dersin sürekli gezen amcalar teyzeler mi dersin kırolar abazalar sanki hepsi özellikle bir araya toplanmış gibi denk gelir sürekli... paramda yokki bir araba alayım :D
Metro, metrobüs, otobüs ve minübüs. Muhteşem 4'lü. Ortak yanları; sıkış tıkış olması, acayip derecede sıcak olması, yer olmadığı halde binmeye çalışan insanların olması ve en önemlisi olmadık bir yerde kalıp tutacak bir yer bulunamaması.
İstanbul'da yaşam zor ya bir de yetmezmiş gibi suriyeliler gelince ortaya çarşamba pazarı gibi bir görüntü çıktı 😂 Ben İstanbul'da yaşamıyorum ama size Allah kolaylık versin 😂😂 Eline sağlık bu arada
bizim kadar sebatlı bir millet yoktur, hiç isyan etmiyoruz. Aslında çoktaaan metro sistemini geliştirmeleri gerekiyordu.80 milyon nüfüsumuz var metro sistemimiz rezalet. Japonyanın , almanyanınkini görseniz. Ama ne diyiim biz herşeyi kabullenen bir millet olduğumuz için belediye, devlet kimsede artık birşeyler yapalım demiyor
bir zamandan sonra insan alışıyor resmen. Boş yer olduğunda kimse oturmuyor, herkes birbirine bakıyor masum masum... Tabi en sonun da ben oturuyorum hemen😂😂
Arkadaslarla istanbula gittik koltuk kapmaya bak dedi kapilar acilir acilmaz kos dedi boyle hazirlaniyorum yaristaymis gibi bir baktim bos bayram diye galiba birde teyzeye yer verince kadina inme indi sasirdi
Aynen bakalim İzmir olcak buyuk ihtimal. ordaki kizlardan erkekler hic bakmaz (bakmasinlar zaten ) bana bende sinifi dereceyle bitiririm diye dusunuyorum
Bahsettiğin şey uzun yol mu? Öyleyse ben seviyorum canım onu, en sevdiğim şeylerden biri hatta😅 benim bahsettiğim böyle her gün aynı saatte vs kullananlar bu araçları :)
En İyi Cevaplar