Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!

Özellikle metrobüs kullanıyorsanız yaptığınız hesaplama, eğitim hayatınız boyunca gördüğünüz matematik derslerinden daha fazla olacaktır.
Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada

Siyah metrobüs gelirse kapı şuraya gelir, sarı olan gelirse az daha geride kalırım. Bir de fare suratlı metrobüsler var ki hesaplamayı tamamen bozarlar.

Kalabalıkta, seste, hatta ayakta uyumayı öğrenebilirsiniz.
Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!

Sabah erken saatlerde okula veya işe gidiyor ve ilk duraktan binmiyorsanız(ya da yaşlılara yer verecek kadar duyarlıysanız) ayakta çok uzun bir yol gitmeniz gerekir ve bu sebeple yeni yollar keşfedebilirsiniz. Tutunduğunuz yere kafa koyma, çaktırmadan yanınızdaki insanın sırtına/omzuna yaslanma(aman yapmayın bunu...) bu yollardan bazıları :)

Oturacak kadar şanslı, ama kalabalıkta uyuyamayacak kadar da takıntılı iseniz ne mutlu! Kültürlenme zamanııı :)
Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!

Ayakta iken evet müzik dinlerim ama oturduğumda müzik dinleyip boş boş oturmak bazen canımı çıkıyor. Böyle zamanlarda çantanızda taşıdığınız okuma kitabını, yoksa ders kitabını, yoksa iş raporunu artık her neyse😅, çıkarıp okuma zamanı :)

Titremek sorun değilse ders çalışmaya zamanınız vardır.
Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!

Çoğu sınavıma metrobüs ve otobüste çalıştım evet. Bazen fosforlu kalemle çalıştığım da oldu, yazı yazdığım da. Evdekinden daha hoş bir his oluyor😅

Bakımınıza ne kadar önem göstermeniz gerektiğini öğrenirsiniz.
Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!

Çünkü yanınızda duran amcamız sanki yıllardır banyo yapmamış gibidir, "ben de mi böyleyim, bana da mı böyle derler acaba" diye düşünerek daha bir bakımlı olabilirsiniz.

Nasıl Survivor yarışmacıları az yemekle yetiniyor, siz de az havayla yetinmeyi öğrenirsiniz.
Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!

İlk senemde metrobüs kalabalığı ve havasızlığı sebebiyle düşemeyip bayılmıştım. Düşemedim bile o kalabalıkta evet, havada kaldım😅

Bazen teyzeler ile aşk ilişkinize dair tartışmalar yapabilirsiniz.
Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!

Toplu taşımalarda önceden yandaki kişinin gazetesi okunurken artık mesajları okunuyor biliyorsunuz ki. Bunu gören teyzemiz dayanamayıp birden tavsiyeler vermeye başlayabilir, mesajınıza karışabilir.

Yanınızda ıslak mendil gezdirmeyi öğrenirsiniz.
Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!

Kafasını cama dayayarak uyuyan insanların camda bıraktığı o yağ izi beni en çok tiksindiren şeylerden biri. Tekrar oraya kafamı koyacağımdan değil ancak görmek bile istemediğimden dolayı siliyorum bazen.

Ama en nihayetinde o metrobüs/otobüs sizin eviniz gibi olur, bir süre sonra özlersiniz... Yakında geliyorum canım metrobüsüm, kavuşuyoruz yine💕

Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!

Onlar Ekranlarda Değil Yollarda! Toplu Taşımada "Survivor" Olmak!
Cevapla