Erkek Dostlukları Kızlarınki Gibi Olsaydı Neler Olurdu?

Etrafımda ki kızların dostluklarını arkadaşlıklarını izleyerek artık az buçuk çözdüm kız kıza ikili ilişkileri ve bunları erkekler yapmış olsaydı nasıl olurdu bir düşündüm.


Birbirine 'aşkım' veya 'bebeğim' diye seslenen erkekler


Kızların neredeyse %99,99 u kankalarına böyle seslenir. Peki ya biz de böyle senlenseydik nasıl olurdu?


Düşünsenize kahve de okey oynuyorsun yan taş iyi gelince 'Teşekkür ederim aşkım çok güzel taş attın.' diyor. Haber başlıklarını görür gibiyim. 'Bağcılar da kahve de oyun oynarken bilinmeyen bir sebepten ötürü tartışma çıktı ve bir grup esnaf tarafından darp edildi' bilinmeyen sebep değil kahve de aşkım dersen bir erkeğe esnaf dayağı kaçınılmaz olur.


Erkek dostlukları kızların ki gibi olsaydı nasıl olurdu

Yolda el ele tutuşarak gezen erkekler


Kızlar bunu da çok yapar el ele kol kola çok gezerler. Erkekler de kankasıyla el ele yolda gezse nasıl bir tablo oluşur hiç hayal ettiniz mi? Direk belli zaten gelecek yersiz espriler 'Ooo kanka çarpışıyonuz mu?' 'Kanka hayırdır düğün Hollanda da mı?' bunlar kaçınılmaz şeyler. Bu yüzden erkekler kankalarıyla kızlar gibi öyle rahat gezemez.



Erkek Dostlukları Kızlarınki Gibi Olsaydı Neler Olurdu?



Yüzüne gülüp arkasından söven erkekler


Evet şimdi geldik asıl meseleye. Bunu etrafımda ne kadar tanıdığım kız olduysa hepsinde gördüm. 10 yıllık arkadaşını kardeşim dediği insanı bile iki dakika ağzını yoklayınca hemen arkasından sayıp sövmeye gömmeye başlayanı bile gördüm. Ama yüzüne karşı aşkım bebeğim birtanem... Kızların sanırım doğal olayı böyle sadece kız arkadaşlarına karşı değil erkek arkadaşlarına kanka dediklerine insana da öyle yapıyorlar. Erkeklerin tam tersi yüzüne karşı sayıp söver gömer ama arkasından hep korur kollar tek kötü kelime etmez aksine yere göğe sığdıramaz dostunu kötü laf edenle de kavga etmekten geri kalmaz. Peki ya erkekler de kızlar gibi olsaydı?


E: Okan kanka çok yakışıklısın ya on numara da adamsın gördüğüm en delikanlı insansın kalbin de çok saf çok temiz.


M: Aynen kardeşim çok iyi bir insansın her zaman söylerim ben Okan'ın hiçbir yanlışını görmedim her zaman sır saklar güvenilir dürüst insandır hiçbir zaman ikili oynamaz ve arkadaşlarını satmaz. Adamın dibisin kardeşim.


O: Sağolun beyler siz de öylesiniz.


- Okan gider ve arkasından başlanır asıl muhabbet-


E: Görüyorsun dimi g*tvereni nasıl da pis pis sırıttı hiç bozuntuya vermedi peseveng çok iki yüzlü bir insan içi hep fesat hep arkamdan dedikodumu yapıyor beni ona buna anlatıyor sonra yüzüme gülüyor böyle de karaktersiz işte.


M: Aynen la hiç sorma ben böyle adi bir herif daha görmedim. Zaten tam kaşar olmuş kaç kızla neler yapıyor aynı anda. Ağzında da bakla ıslanmaz kappenin ona bir şey söyle hemen yarın başkasından duyarsın gram güvenmiyorum ona.


Evet gerçekten erkeklerin böyle diyaloglar da bulunduğunu düşünsenize cezaevleri dolup taşar sanırım.


Kısa kestim çünkü uzun yazı okumayı sevmem bu yüzden size de işkence etmek istemiyorum. Aklınıza gelen başka özellikler varsa görüş de belirte bilirsiniz.


Erkek Dostlukları Kızlarınki Gibi Olsaydı Neler Olurdu?
Cevapla