Mesajlarınıza Geç Cevap Yazılmasının Nedenleri

Merhaba Sevgili Ks'liler;


Daha önce mesajlara sadece gülücükle " :) " cevap veren insanların anlatmaya çalıştıklarını yazmıştım. Kaçıranlar ve tekrar okumak isteyenler için onu buraya bırakıyorum :D Şimdiyse mesajlarımıza geç yanıt veren insanların nedenlerini/bahanelerini sizlerle paylaşacağım.


Hepimiz yazdıklarımıza hemen dönüt almak isteriz, bekletilmeye tahammül edemeyiz; ancak zaman zaman bekletildiğimiz, mesaj ve bildirim yolu gözlediğimiz de olur. Peki neden elimiz kalbimizde, gözümüz telefonda veya pc de bekletiliriz?


Konuşmak istemiyordur, mesaj atmanızdan sıkılmıştır


Eğer siz yazıyorsunuz ve saatler sonra cevap geliyorsa üstelik tek kelimelik, kısa, konuşmayı devam ettirme çabası olmayan cevaplarsa bunlar, bir sorun var demektir. Rahat bırakmakta ve mesajlara ara vermekte yarar var. Belki de tamamen uzaklaşıp mesajlaşacak başka birini bulmalısınız :/


Mesajlaştığınız kişinin işleri yoğundur
Mesajlarınıza Geç Cevap Yazılmasının Nedenleri


Bu ihtimalin günümüzde oldukça yüksek olduğunu düşünüyorum. Hatta bu kategoridekilerin, sevilesi insanlar olduğu bir gerçek; çünkü dar vaktinde dahi işinden fırsat buldukça size cevap yazıyorsa daha ne olsun? ;) Siz de biraz sabırlı olun ama...


Bu bir taktik olabilir
Mesajlarınıza Geç Cevap Yazılmasının Nedenleri


Evet, şaka değil gerçek. Böyle taktikler geliştirip karşı tarafı sinir ederek, endişelendirerek, meraklandırarak, bekleterek etkileyebileceğini düşünüyor olabilir. Doğrusu bu neden bence çok çocukça ve gereksiz. Bu taktik, birçok insanda işe yarayabilir; ama bazı insanlarda tam ters etki yapar. Dikkatli olunmalı ;)


Çok sık mesajlaşarak muhabbeti sıradanlaştırmak istemiyordur
Mesajlarınıza Geç Cevap Yazılmasının Nedenleri


Az da olsa böyle düşüncelerle mesajlaşma aralığını azaltan, konuşmanın heyecanını koruması için bunu bir yol olarak gören insanlar var. Mantıklı mı? Olabilir; ama ben insanların içinden geldiği gibi davranmalarından yanayım. Sırf monotonlaşmayı engellemek için kelimelere kota koymayı doğru bulmuyorum. Neden korkarak ve içimizden geçenleri frenleyerek yaşıyoruz.


Mesaj hakkı, interneti bitmek üzeredir
Mesajlarınıza Geç Cevap Yazılmasının Nedenleri


Bu en üzücü durum. Konuşmanın tek engeli mesaj hakkının olmamasıdır, internetin az kalmasıdır, kısaca paradır. Bu durumu daha çok öğrenciler yaşar. Bakın yazarken bile duygulandım :/


Elbette benim gözden kaçırdığım sebepler vardır, onları da sizin yüksek hoşgörünüze sığınarak es geçiyorum :) Bir başka bencede görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın ;)

Mesajlarınıza Geç Cevap Yazılmasının Nedenleri
Cevapla