Yaz geliyor evliliklerin arifesindeyken, yüzünüzü güldürecek gelin arabası yazılarından bahsedeceğim. Evlenecek çiftler düğünlerinin her yönüyle farklı olmasını ister. Peki mümkün mü? Örf ve adetlerimiz varken bir çoğumuz için imkansız. Peki farklılık yaratacağımız açıklar yok mu? Elbette var:
Gelin arabası yazıları
Gelin arabası yazılarında örf adetlerimizin bir kolu niteliğinde, klişe sözler vardır. Gençlerimiz farklılaşacak ya! Bu sözlerinde suyunu çıkarmadan duramazlar. Bu sözlerden bazı kareler.
Atarlı damat!

Sanırım borcuna karşılık, evde kalan kızı aldı.
Mal kabul!

Biz kabul ettik mallığını, umut ediyoruz kendiside kız türkçeyi öğrenmeden kabul eder. Bana sanki fırından ekmek alıyor.
Şampiyonluk kutlayan gençler!

Yeni sezonda sarıma kırmızı diyecek adayları bekliyorum.
Hedef büyük!

Çin atasözlerine değer verelim KScanlar adamlar biliyor. Yıllar önce söylemişler:
''İki yahudi bir araya geldiğinde şirket kurar.İki TÜRK bir araya geldiğinde ise ülke kurar.''
Veda zamanı(!)

Gelene sevinmek yerine gidene üzülmek ayrı bir vefa.
Tasvip etmiyoruz!

Yorum sizin KScanlar
Bir Bjk mağduru gelin daha.

Camdaki K O knock out'u simgeliyor gençler yine bir şampiyonluk gösterisi.
Evliliğin sebebi çevre baskısı sanırım.

Sizce kız evet dedi mi?
Siyasetçi kimliğini konuşturmuş.

Koalisyonda kurtarmaz.
Hayırlı evlat(!)

Allah herkese böyle hayırlı evlatlar nasip etsin.
Adama üzüldüm(!)

KScanlar olarak arkadaşa Müslüm Gürses'ten son pişmanlık parçasını armağan ediyoruz.
Taraftarlık bile iyi günde kötü günde!

Önümüzdeki sezonlara bakacağız.
Fenerbahçe taraftarı boş durur mu?

Balayı için Şükrü Saraçoğlu biletleriniz bizden.
Ülker'e teşekkürler!

Gençlerimizin ufkunu açıyorsun Ülker(!)
Azim şart!

Vermesinler azimli kardeşim. kendileri kaybeder.
İnsanın kendini bilmesi erdemdir!

Cesaretine ayrıca saygı duyuyoruz.
Kim bu Ömer Dinçer?

Amaç evlilik mi? Ömer Dinçer'e nispetmi?
Fanatiklik Drogba'ya!

Drogba ile evlenseydin kardeş. Amsterdam uzak mı geldi?
Error!

Yıl dönümü de değil. Ara ara evlenmek iyidir sanırım. Denemeden bilemeyiz.
Düğün işini yanlış anlamış sanırım!

Konvoy istemiyorum tek gezeceğim de demiştir.
Sevgili KScanlar monotonluk maratonunda koşarken, siz değerli arkadaşlarımın yüzünün gülmesini sağladıysam ne mutlu bana.
Bencemi okuduğunuz için teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar