Telefonunuzla Uğraşırken İstemsizce Dışarıya Verdiğiniz 5 Mesaj

Selamlar KizlarSoruyor ailesi. Nasılsınız? İyi olmanızı umuyorum. Neyse konumuza gelelim. Telefonla mesajlaşırken dışarıya nasıl izlenim verdiğinizi merak ediyor musunuz? Gelin birlikte görelim...


1- ''Seninle Instagram'a fotoğraf atmak için buluştum''


Telefonunuzla Uğraşırken İstemsizce Dışarıya Verdiğiniz 5 Mesaj

''Ayda yılda bir buluşmuşken anı ölümsüzleştirmemek olmaz'' deyip fotoğraf çekildikten sonra sizi kenara atar telefona gömülürler. Kalkıp gitseniz haberleri dahi olmaz.


2- ''Mesajlaştığım kişi senden daha önemli''


Telefonunuzla Uğraşırken İstemsizce Dışarıya Verdiğiniz 5 Mesaj


Sizinle olan sohbeti bırakıp telefona odaklanırlar. İstemsizce onların sizden daha ön planda olduğunu vurgularlar. Sürekli sohbet bitse de gitsek modundadırlar.


3- ''Dinlemiyorum ama sen yinede anlat''


Telefonunuzla Uğraşırken İstemsizce Dışarıya Verdiğiniz 5 Mesaj


Siz hararetli hararetli başınızdan geçen olayı anlatırken onlar ''hıı, öyle mi?, ee sonra ne oldu?'' diyerek bir yandan size cevap verir diğer yandan gayet sakin bir şekilde telefonla mesajlaşırlar. Kısaca ''anlattıkların umurumda değil'' demek isterler.


4- ''Hepinizden iğreniyorum''


Telefonunuzla Uğraşırken İstemsizce Dışarıya Verdiğiniz 5 Mesaj

Arkadaş ortamında siz güle kahkaha sohbet ederken onlar kuytu köşeye oturup sessiz sakin telefonla mesajlaşırlar. Sürekli saate bakarlar.


5- ''Konuştuğum birçok kişi var, sen olmasan da olur''


Telefonunuzla Uğraşırken İstemsizce Dışarıya Verdiğiniz 5 Mesaj

Sizin mesajınıza yarım saatte cevap veren insan bir bakarsınız başkasından gelen mesajı saniyesinde cevaplıyor. Sizi kaale bile almazlar. Onların yanından koşarak uzaklaşın.


Evet, benden bu kadar umarım beğenirsiniz.


Sağlıcakla kalın.. :)

Telefonunuzla Uğraşırken İstemsizce Dışarıya Verdiğiniz 5 Mesaj
Cevapla