Annen Rus mu :S :S

"Ya şimdi annemiz ne alaka" diyesi geliyor insanın. Türk kızlarını eleştirirken söylenenler her kızı kapsamadığı gibi, annelerimizin yeri apayrı.
Oraya taşın o zaman :S :S

Duyulan en güzel fikirlerden. Kalacak yer, iş, çalışma ve oturma izni için sponsor bulursanız eminim ki %99'umuz burada durmayacaktır.
Siz çok yakışıklısınız zaten :S :S

Bizim yakışıklı olup olmamamız, sizin var olan özelliklerinizi değiştirmeyecek. Bu savunmayı yapmak, iyi görünen bir erkeğe sizi küçümseyebilme hakkı tanıdığınızı belirtir.
Onlar sadık değil bir kere :S :S

Türk kızlarınlarının da tek eşli olduğunu sanmıyorum. Rus kızları açık yürekli. Gizlisi saklısı yok. Bizim ülkedekiler sinsice hareket ettiği için edepli gibi görünüyor. Çoğunuzun sevgili olma aşamasında aynı anda üç dört erkekle flört ettiğinizin farkındayız.
Yine bize kalacaksınız :S :S

Eldeki imkanlardan maksimum randıman elde etme düşüncesi üzerine kuruyoruz hayatımızı.
Biz de bayılıyorduk size :S :S

Bir nevi "siz kovamazsınız, asıl ben istifa ediyorum" mantığı.
O kadar makyajı biz yapsak biz de güzel oluruz :S :S

Sanmıyorum ama denemekte yarar var. Başarılar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar