AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
İsteyen yapar, ben yapmam.
Herkesin kendi kararı.
Pardon... Feminist misin sorabilirmiyim?
evet
Hepsine tamam eyvallahdaüm Benceni son maddede mahfettiğini düşünüyorum.1. si Küfürlerin genellikle kadına edildiğini ifade ettin Bu tüm bencenin mantıki yönlerini yok ettiğini düşünüyorum. Erkeklerde bir kadın üreme organı bulunmadığnı hatırlatmamda gerek yok sanırım. 2. Küfürün kadına veya erkeğesi yoktur. Feministler Kadın-Erkek eşitliğini savunurlar. Ama burada gördüğümüz kadarıyla eşitlikden ziyade kadınların üstün olduğu savunulmuş. Kadına küfür olmaz ama erkeğe olabilir ifadesi gizli bu cümlelerin içinde. 3. sü Kız gibi oynuyosun oğlum sözündeki Kız gibi bir hakaret değildir lütfen eşitliğinizi savunurken Saldırı yapmayın. Burada kız gibi'den kasıt Narinliktir ve fiziksel güçtür. Göz var izan var Hiç mi bu dünyada yaşamadınız. Anatomik olarakda bu ıspatlanmış bir gerçektir ki (kuvvet ) anlamnda güç ortalamaya vurunca erkeklerde daha fazladır (tartışmasız) Feministler eşitliği savunuyoruz altında kadınların üstün olduklarını gösteriyor Dürüst ve adil olun lütfen
Evet kufurler genelde kadınlara ediliyo aslında bakarsak bunun olması normal cunku erkeklerde bir kadın ureme organı yok ama erkeklere de ediliyo genel olarak baktıgımız zaman kufurlerde hep ana bacı giriliyo bu beni rahatsız ediyo biz de kardes olucaz biz de anne olucaz sonucta bu arada erkeklere edilsin demiyorum yanlıs anlama. İkincisi burda erkek adam sunu yapar bunu yapmaz diyerek baskı altında kalan erkekleri ve kendilerine hakaret edilen kadınları savundum yani esitlikten yana bir benceydi bana gore. Ucuncusu bak kendin soyledin zaten erkek fiziksel olarak daha guclu oldugu icin kadın her zaman gucsuz goruluyo kız gibi oynuyosun derken zaten erkekle o an dalga geciliyo erkek de dusunuyo ki aa boyle dedigine gore demek ki kızlar gucsuz onlar gibi olmayım ben gucluyum gibisinden dusunuyo ve bunu daha once cok yasadım siz kızsınız yapamazsınız edemezsiniz diyen erkekle cok karsılastım
Öncelikle bana hak verdiğn için teşekkür ederm. Umarım yanlış anlaşılmıyorumdur. Amacım sana karşı saygısızlık yapmak değil ama Büyük bir yanlış anlama var ortada onu düzeltmek isterim. Güç (kuvvet) mevzusu için şöyle bir örnek veriym örneğin kuşların uçabilme yeteneği vardır hava kesecikleri sayesnde uçarlar. Biz insan olarak uçamıyorz dimi bu kuşlarn insanlardan üstün olduğunu mu gösterir? Kadınlar bu konuda çok ama çok yanlış düşünüyorlar. Bir kadın, erkeğin yaptığı şeyi yapmak zorunda mı (genelde yapamadığı taktirde bir üstünlük yorumlaması yapıldğı saçmalığı) Kadınlar evet belki erkekler kadar güçlü olamayablirler bu erkeklern üstün olduğu anlamına gelmez. Kadınlarında doğurabilme yeteneği vardır buda kadınların üstünlüğü olduğu anlamına gelmez. Totalde eşittirler. Sadece ben centilmen bir erkek olarak Bayanlara karşı daha dikkatli daha özenle davranırm çünkü kadınlar narindir onları kırmamak için çabalarm. Siz kızsınız yapamzsınız diyen yobazlardan uzak dur
onemli degil yanlıs anlamadım zaten bu arada dusuncelerimiz aynı nerdeyse
su yapamazsın edemezsin diyen erkeklerden nefret ettim artık o derece her yerden cıkıyolar bu sitede bile cok karsılastım :) bana gore de ne kadın erkekten ne de erkek kadından ustundur ikisi de esittir bencemde iki tarafı da savundum aslında ama yanlıs anlasıldım galiba biliyosun erkeklere de ''ahah sen erkeksin l*n bu ne boyle karı gibi'' diyolar bu duruma dusen erkekleri hem de ezilen kadınları savundum
Anladım ben seni sıkıntı yok. Ama hani sen boşver takılma bu feminist düşüncelere falan dünya dönüyör pek çok insanla birlikte ağzı olan konuşuyor asıl garip olan bu kadar doğal olan bir şeyi ortada anormal miş gibi tartışmak düşünmemek lazım böyle şeyleri okadar normal yani. karı gibi - kız gibi bu ifadeye pek takılma bu doğanın erkeklere verdiği hatta bayanlar bile çok kullanır oldu :) doğanın verdiği bir benzetme kimse o an hakaret düşünüpte söylemiyor o yüzden boşver takılma sen o kısımlara önemli olan insanın karakteridir. Karakteri ve zekası iyi olan kişi üstündür. Fuzuli insanların söylediklerini hiç kale bile alma ya da alıyorsanda o fuzulileri lütfen bir erkek olarak kıyaslama lütfen araya bizde kaynıyoruz valla :)
aynen karakteri ve zekası iyi olan kisi ustundur benim anlattıgım kisilerde bu ikisi yok iste :D beni feminizme iten bu tecavuz olayları ve erkeklerin bazı s*refsizlikleri oldu dogruyu soyleyim eskiden nefret ederdim erkeklerden su an o nefretim bitti pismanım su an duzeldim ama neyse ki aslında bakarsan her feministi sevmiyorum cunku bazıları direk kadınları ustun goruyo ben de eskiden oyle sanıyodum sonra arastırdım esitlik demekmis esitlikten yana oldugu icin feminist oldum ama senin dedigin gibi fazla takılmamaya calısıcam hayat devam ediyo
Feminizm de diğer düşünce akınları gibi değişime uğradı ortaya çıkış amacı eşitlikdi ama gördüğüm bütün feministler çok saçma bir arayışa girmişler şunu erkek yapıyor hadi bayanda yapsın niye yapamasın erkekler üstün mü yani gibi saçma sapan düşüncelere girmişler Kadınında erkeğinde bir doğası vardır bıraksınlar ellemesinler irdelemesinler. Sen adam gibi adam bul mutluluğun tadını çıkar gerisini boşver amaan bunlar boş işler :D
Cidden ne uzattınız arkadaş ya.
Hayatımın her safhasında bişeyler okuyarak araştırarak gerekli gereksiz bir çok şeyi öğrenmeye çalışarak yaşadım.
Aynı cümlelerin çevrilip çevrilip tekrar yazıldığı bu kadar abartı bir sohbet görmedim. Az daha kasarsanız kırılacaksınız..
Nyse saygılar.
Bu neyin kafası lan :D
@cheekystaff Birader sen hep gereksiz şeyleri araştırmışın belli yanlış yerlerde takılmışın araştırman gereken şey sadece Biraz Karakter birazcıkta olgunluk hepsi bu.
tabiki arkadaşım o yüzden 3 okul bitirip şu anda olduğum konumdayım :)
diyorum ya saygılar :)
@cheekystaff tamam iste bak tamda dedigimi onayladin bu cumlenle okul ile karakter i doğru orantı kurucak kadar olgunluk seviyen bayaga bir geride kalmış yaşına göre. simdi seninle sidik yaristiricagimi falan dusunuyorsan bosuna bekleme ben böyle narsistlere prim yaptiricak kadar düşmem sen tukurugunde bogulmaya devam et hadi eyvallah...
Ben 3 okul okudum erdim demedim şu anda olduğum konuma geldim dedim şu anda olduğum konum kelimesi aslında önemliydi ama farkındalığını alamadın :) nyse sizde bu yapmacık cümlelerle boğulun karakter meselesi tabi kimileri yerinde sayar :)
İyi günler :)
@cheekystaff Çok uzun zaman oldu ama daha önceden dikkat etmemiştim bu yorumlara şimdi benceme bakarken gördüm. Sen neden her şeye atlıyorsun? Yapmacıksa yapmacıktır seni ilgilendiren bir şey mi var? Sohbetin içine de dahil değilsin. Bir de 3 okul bitirdim diyorsun ne alaka şimdi ahaha bize ne ki bundan aferin mi diyelim tebrik edip ödül mü verelim sana? 3 okul bitirmen sana insanlık açısından bir fayda sağlamaz önemli olan kendini geliştirmen iyi bir insan olman ve sen bunu becerememişsin üslubundan belli. Eminim her yerde de anlatıyosundur 3 okul bitirdiğini tek övünecek şeyin o olduğu için.
@cheekystaff Bir de gerekli gereksiz bir çok şeyi öğrenmeye çalışarak yaşamışsın ama en büyük gereksiz sensin bunu nasıl fark edemedin
Arkadas 3 okulda anca anlayabilmiş ondan sanirim😀 neyse saglik olsun bizim adamligimiz yeter...
Aynen :D yüz vermeyelim böyle egoistlere
Benden buna malzeme cikmaz zaten ben basarilarimi söylesem agzi düşer ama gerek yok yani böyle şeylere 😀
6 ay öncesinin muhabbetinden ego kasacak kadar işsiz olduğunuz gerçeği cidden çok acımasız :) daha ne demek istediğimi kavrayamamışsınız :) tamam ben gereksizim boşa yaşadım teşekkürler ve perde. :)
@cheekystaff sen başkalarının konuşmalarını bir ilgin olmadığı halde uzun uzun okuyup laf atacak kadar işsizsin burda gelip işsizliği tartışmayalım istersen? Sonra da tanımadığın insanlara durduk yere kendini övecek kadar da egoistsin. O söylediğin saçma şeyi (3 okul bitirdiğini) sana bile saçma geldi ki şimdi örtmeye çalışıp ne dediğimi kavrayamadınız diyosun. Sen önce kendini doğru ifade etmeyi öğren ondan sonra tartışalım
😭 peki 😊
Dar pantolon beylere baya bir yakisiyor yalniz 😍
Tabuları yıkmak lazım haklısın
Kim ne istiyorsa onu yapsın ya , boşversenize
Dedikodu yapmasa güzel olur kız-erkek farketmez.
Güzel olmuş çok beğendim
Pembe gömlek bende SEVMiyorum
Ul*n herşeyi anladım da Dar pantolonda ne var?
Elinize sağlık
erkekler dar pantolon giyince çok hoş oluyor giyin
Cacık bir bence olmuş
Yılın bencesiii.
Erkek adam bunların hiç birini yapmaz.
Güzel olmuş çok beğendim
Çok güzel yazmışsın
ERKEK ADAM Böyle Saçma Bir Bence Yapmaz!
evet hayatta yapmam mk ters
Aynen haklısın
evet öyle
erkek adam bunları yapmazsa sapık oluyor işte...
Bale ve dedikodu olayına karşıyım.
İsyana teşvik etme milleti
Erkrk adam hamina koydular :(
Ağı başlı erkekler herzaman candır 😊
erkek adam dar giymez evet. aksini söyleyen gaydir
2-4-5 dışı haklsıın. D
4ün neresi haksız acaba?
Hahahha doğru
çok beğendim
Güzel paylaşım
Emegine saglik
bemcede
Hahahaha
değişik