Moderatör olduğum için "Nasılım?" kategorisinde sık sık inceleme yaptığımdan dolayı, seksi hanımların dar/açık kıyafetleriyle çekildikleri fotoğraflarını koymalarının birçok kişi tarafından eleştirildiğini görüyorum. Bu bencemde, kadınlara yönelik bir haksızlık olduğunu düşündüğüm kaşar konusuna değineceğim.
Fitness antrenmanından sonra erkekler...
Kadınların, kendilerine, erkeklerin kendilerine baktığından daha fazla baktığı düşüncesine karşıyım. Hanımlar; makyajlarıyla,renk uyumuna dikkat ederek oluşturdukları giyim kombinasyonlarıyla dış görünüşe verilen özenin simgesi haline gelmiş olsa da spor salonlarında erkeklerin çoğunlukta olduğunu hatırlatırım. Konumuz da bununla ilgili zaten...
Erkekler neden spor yapar?
Sağlıklı yaşam, zaman geçirme gibi hikayeleri geçiniz... Bana göre erkekler hoş bir görünüm için spor yapar genelde... Yapsınlar da... Ancak, kaslı bir vücut oluşturup yarı çıplak soyunup fotoğraf çekilip bu fotoğrafı KS profiline koyduktan sonra, "Nasılım?" sorularında gördükleri fit hanımlara " Buraya bu fotoğraf konulmaz, kaşarsın* sen! " diyen herifler tam bir tezat hatta geri zekalılık içindedir...
Kızlar da aynı kafada...
Birçok kızın, "Nasılım?" sorusuna, kıskançlık içinde "Basitsin, ucuzsun, kaç para?" şeklinde cevaplar verdiğini görüyorum. Aynı kızlar, kaslı erkekleri görünce yavşamaya başlıyor. Bu kızlar da saçmalamaktadır...
Kızlar kaşarsa, sen de kaşarsın*...
Toplumumuzda, kızların yapamadığı şeyleri erkeklerin yapmasının son derece normal karşılandığına dair iyi bir örnek bu... Kızlar vücutlarını öne çıkaran kıyafetler giydiği zaman karşı cinsin dikkatini çekmeyi amaçlamış oluyorsa ve bu nedenle de kaşar damgasını yiyorsa, soyunup dökülen veya kaslarını belli etmek için dar giyinen erkekler de kaşardır...
NOT: Bazı arkadaşlar olayları yanlış anlayabiliyor... Bu bencemde, spor yapan erkekleri eleştirmedim, kendi vücudunu sergilerken başkalarına laf söyleyen insanları eleştirdim.
NOT 2: Az önce bir benceye yaptığım " Boş ve başarısız bir bence..." şeklindeki yorumum kaldırıldı, bu tarz yorumlar kaba oluyormuş çünkü :) Ancak merak etmeyin ve rahat olun, benim bencelerimi istediğiniz kadar eleştirebilirsiniz, hiçbir yorumu kaldırmayacağım.
GÖRÜŞMEK ÜZERE...
Seksi Kadınlar Dar Giyindiğinde Kaşar Oluyorsa, Erkekler de Olur...
Nasılım sorularında benim de çok gözüme batıyor bu. Erkek açık sayılabilecek bir fotoğraf paylaşınca herkes saygılı bir şekilde yorumunu yapıp bırakıyor. Kadın üyelerden biri o tür bir fotoğraf paylaşınca hem hemcinslerimin hem erkeklerin hakaretlerine uğruyor. Bunu dile getirmeniz iyi olmuş. Güzel yazmışsınız.
Arkadaşım kızlar vücudunu namahrem görüyor, dokunulmaz görüyor ve açıp sergiliyor, o yüzden kaşar damgası yer, neden çünkü kaşarlık vücudu açma değil, benim vücudum dokunulmaz diyip herkese göstermektir yani bir karaktersizlik örneği'dir, Oysa erkek vücudunu dokunulmaz görmüyor istediğin yerine dokun ses çıkarmaz. Birileri diyor ki erkek niye üstsüz denize giriyor, ee canım erkek rahatsız olmuyor ama sen üstsüz girersen kendin rahatsız oluyorsun.. cesaretin var mı üstünü çıkarıp denize girmeye >> yok ! Kadının eline bile değmek, taciz sayılıyor siz neler anlatıyorsunuz böyle kadınlara yaranacağız diye.
Ben sizi çok iyi anladım kadın gösterince kaşarsa erkekde kaslı halleriyle fotoğraf çekinince kaşar'dır demek istediniz.. Erkeğin kaşar olması için '' vücudunu herkesten saklaması lazım > Erkek vücudunu saklıyor mu > 'Hayır ! . Ama kadınlar da durum farklı kadın vücudunun her tarafını erkekten uzak tutar aman görmesin der yani kadının göğüsünün tamamını göremezsin, ama sana yarısını gösterir bu kaşarlıktır işte. Tamamı aç desen açamaz. Ama erkek açar. o halde erkek kaşar olamaz, kaşarlık soyunmak değil, çıplak kadın kaşar kadın demek değildir? Az önce de dediğim gibi kaşarlık bir karakteristik özelliktir, mesela ben desem ki çok kaliteli bir erkeğim vücudumu asla herkese göstermem vücudum namahremdir desem, sonra karın kaslarımı ve adonislerimi açık saçık bir t-short giyinip göstersem o zaman kaşar denilebilirdi.. Yabancı kızlar mesela hep açık giyinir onlara kaşar diyor muyuz demiyoruz.. Yabancı kızların giydiği en basit elbiseyi bizim kızlar giyinse adı o****ya çıkıyor
Bence'n süper mantılkı empati falan kurulmuş bravo tamam kadınlara yapılıyorsa erkeklere de yapılmalı fakat görmezden geldiğiniz yerler var işte o etkenler bu bence'nizi hiçe sayıyor maalesef ki doğruluk payı %0 .. ben şahsen isterdim kadınlarında erkeklere o şekilde damga yapıştırmasını kendimize çeki düzen vermemizi ama maalesef biz kadınlara o konularda hiç koz vermediğimiz için bu mümkün değil, kadınlar eline geçirdiği koz'ları iyi kullanır eğer öyle bir durum olsaydı çoktan adımız kaşar olurdu zaten :)) bknz. sapık erkek odun erkek abaza erkek.. bunlar yaygın ve dayandırdıkları şeyler mantıklı.
Yani o notu okuyunca şok oldum. Resmen ayıp yani. Bu kadar sınır olur mu?
Spor yapıp kas yapan erkekler de bir tarafını sergilemek istiyor. Memesi/Poposu/Bilmem Neresini begendigi için de kizlar kendilerini sergiliyor. (İstisnalar hariç, bu amaçla koymayan olabilir) Fark yok bence. O yuzden ikisini de eleştiririm.
Ben kendini sergilemenin içgüdüsel olduğunu ve kabul görme, beğenilme ve/veya cinsellik ihtiyaçlarımızdan kaynaklandığını düşünerek oldukça normal karşılıyorum bunu yapanları. Kaşar gibi lafları da kullanmam. Bence her iki cinsiyet için de bu şeyler normaldir ve kınanmamalıdır.
Bakış açısı önemli, spor yapmış ve kaslarını sergileyen birinin seksi olup olmaması biraz görecelidir ama daracık kıyafetle göğüs dekoltesini çeken ve nasılım diyen birinin amacının aynı olmadığını düşünüyorum. buna kaşar demek elbette yanlıştır ama aklı şeyinde olan bir millete de dekolte resminizi koyduğunuzda inanın elbisen rengi makyaja uymuş mu diye bakmaz. direk dekolteye fokuslanarak fantaziyi yapıştırır.
zaten onların amacı da genelde göğüslerini göstermektir... ben de diyorum ki erkekler de kaslarını gösteriyor beğeni toplamak için :) biz memelerden hoşlanıyoruz kızlar kaslardan...
eğer kişilik ya da duruşun yerine göğüsleri ya da kasları ile gündemde olmak isteyen insanlar varsa potansiyelleri de var demektir. ve o zaman gelen tepkilerden rahatsız olmayacak kimse,
Not: Sen kaldırmıyorsun, gizliyorsun ve sadece sen gizlemekle görevli değilsin.
Dipnot: Sadece seksi/kaslı bayan ve erkeklerin taviz vererek giyinmesi değil, tüm insanların edepten ve adaptan, islami litaritürden uzak giyindiği durumlar nahoşdur.
Yerin yedi kat altından not: her bencenizde bir yerlere göndermelerde bulunmaya, kendinizi ispatlamaya çalışmanıza gerek yok. Bırakın insanlar kendisi görsün sizi, tevazu sahibi olun biraz.
Son olarak değinmek istediğim nokta ise lütfen bayan okuyucularınıza gösterdiğiniz ilgiyi erkek okuyucularınızada gösterin. Erkeklerin cevaplarıda var.
ben 13 küsur milyar yıllık evren tarihinin gelmiş geçmiş en iyi en mükemmel yazarıyım... erkeklere de cevap yazıyorum veya +1 veriyorum mesela sana da cevap verdim ve kendini şanslı hissetmelisin çünkü benimle muhatap olmana izin verdim eleştirilerine katılmıyorum. olumlu yorumlarda haklısın.
Dostum aslında şu fotoğraf neye benziyor biliyor musun? Tuvaletten çıktıktan sonra külotla dolaşan kız çocuklarına, kendimi mesela donla gezerken hayal ediyorum sokakta, harbiden çok utanirim. Bunu kadınlar yaptığında bunun farkında olmuyorlar mı acaba? 😂😂😂
Kasar olmaya meraklı erkekler varmıs sasırdım. Ben iki tarafın da öyle oldugunu dusunmuyorum abartılmadıgı surece resimdeki erkek o kadar acık anca plajda olabilir bide belli bir bolgesini saklaması gerek arkasından konusulmaması icin aynı sekilde kadının elbisesinde gogus kısmı haric sıkıntı pek yok
spor salonu erkeklerine karsiyim hersey egodan ibaret güc desen o da yok; voit un spor aletlerinin bakim isinde calisirken dostum ucundan tutar misin dememle tamam abi demesi bir oldu lakin vatandas cihazi kaldiramadi damarlar kaslar o bicim cikti ama cok zor hareket ettirdi; kadinlarin da kasli erkek guclu erkek on yargisina karsiyim ve bana zayif derler ama cok sukur ki onlar kadar gosterisli vucudum asla olmasa da kontrolsuz guc guc degil mevzusu tamamen gercek
tamam iyidir de onun devamini getirmek onemli getirmedin mi madame coco gibi gezersin ortalikta :D hani 20 yasindayken bende gittim o yerlere devamini getirmedim crossfit e dondum ki daha agir sartlarda vucut gelistirmedir bunlar gibi olmadim hic :D
Yanlış anlaşılacak birşey yok gayette güzel yazmışsın ellerine sağlık. Bizde kasları tşörtten belli olan erkeklere kaşar diyelim madem. Ama namus kadınlara mahsustu (!) Pardon. :)
Tamam da burdaki eşitsizlik şu, kadın vücudunu dokunulmaz görüyor, ama açılıp saçılıyor doğal olarak erkekler tepki veriyor ya tam dokunulmaz ya da tam dokunulur olacaksın diye verilir bu tepki, erkek ise elleyen ellesin banane diyor o yüzden erkeğin örtünme gibi bir derdi yok (dini kurallar dışında)..
süper bir konu tebrikler gerçekten kadının kendini güzel görmesi güzel bişey ve istediği şekilde giyinebilir burada dar giyinen kadınlara hakaret eden erkekler ''BAKMAYIN'' illa kadının üstünü değiştirmesi lazım rahatsız oluyosan taşa bak ota bak kardeşim herkez özgür bu ülkede din, dil, ırk, giyim, zevk kimseyi ilgilendirmez.
Dar giyinen seksi giyinen kadin kasar mi iluyormus. Hic iyi bir gozlemci degilsin. Keske gercekten kasar olarak algilansalar ve dislansalar boylece bir cok kadin acik sacikseksi giyinmek icin cabalamazdi.. Tam tersi kadinin biyle giyinmesi cesur olduguna dair sacma bir algiya sebep oluyor. Biyle tipler populer oluyor.. yazik...
Kesinlikle haklısın. Sırf bir fotoğraf attı diye kadını yerden yere vuruyorlar. Oysa ki sitede erkekler sürekli kıçlarını soruyor =/ Emeğine sağlık Mustafa
ne alaka nan dar giymem bir kroya benzersin dar ile ikiii kitle mevcut olduğun için fizik kazakla bile belli olur üüüüç ne giysen cuk oturur e bir beden büyüğü yakışmaz döööörtt
bu ülkede ki her insana bir lafları var zaten, hiç eksik olmaz. mutlaka bir şekilde birşeyler söylerle, götlerinden uydurmayı çok seviyorlar. iflah olmaz bu millet ve yakıştırmaları.
Gayet iyi anlıyorum. Sen burada güzel vücutlu kadınlara da çamur atıyorsun. O başta yanlış bir kere. Felaket derecesinde kötü vücudu olanlar sergilemekten çekinmiyorken, sen estetik açıdan güzel olanların o öz güvene sahip olmasını "kaşarlık" olarak addediyorsun. Bu en başta yanlış. Ve diyorsun ki, estetik açıdan güzel vücuda sahip olan erkekler de kaşardır. Niye? Çünkü güzel, niye? Çünkü karşı cinstekiler ondan etkileniyor "senden" değil.
Benim söylediğim şey ise bunun haricinde öyle bir vücuda sahip olmanın kolay olmaması. Senin için sor yapmak sağlıklı yaşam, zaman geçirme değil aksine hikaye. Çünkü zaten hepimiz doğal yaşantımız içinde yüz binlerce yıldır olduğu gibi yiyecek bulmak veya hayvanları yakalayıp öldürmek için veya tarlayı toprağı işlerken, bağ bahçe işlerinde spor yapıyoruz. Ekstradan salona gitmeye ne gerek var. Bu da yapılan işi küçümsemek - basit göstermek istemektir.
Erkek için de, kadın için de, dar giyinmeyi doğru bulmuyorum. Kim nasıl giyinirse giyinsin, bana ne. Lâkin, "giyimde, sağlıklı ve doğru olan nedir" sorusunu, her akıl sahip insan sormalı...
Elbette Haklisn tabiki açık giyinen kızlara KAŞAR denilmesi yanlış. Sadece dozunu kaçıranlar var ve çoğu da ne olduğunu belli ediyor.. Güzel yazmissn ama bilemiyorum yaa. :/
En İyi Cevaplar