Feminist olduğum için önyargıyla yaklaşmanızı istemiyorum. Feminizmin anlamını öncelikle bilmeyen arkadaşlarıma anlatmak ardından benceme başlamak istiyorum. Feminizm kısaca erkeklerle bayanların çeşitli haklar bakımından eşit olmasını savunan ideolojidir.
KADINLAR

1- Habitatları genellikle alışveriş merkezi, mutfak, kuafördür
2-Çıkarlarını ön planda tutarlar
3-Duygularıyla değil, mantıklarıyla hareket ederler
4-Her kadının içinde biraz mazoşistlik vardır (Tarih boyunca hor görülmelerinde biraz mazoşistlik barındırmaları etken olmuş olabilir)
5-Oldukça zeki ve kurnazlardır
6-Fiziksel yapıları erkeklere kıyasla daha güçsüzdür
7-Sekste acı çeken taraftır
ERKEKLER

1- Çoğunluğu maç tutkunudur
2-Zevkini ön planda tutarlar
3-Mantıklarıyla değil, duygularıyla da değil, kafalarına göre hareket ederler
4-Biraz sadistlerdir
5-Çoğunluğu zaaflarına yenik düşer ve dolayısıyla kurnaz tavırlar sergileyemezler
6-Fiziksel yapılara bayanlara oranla daha iridir
7-Sekste acı çektiren taraftır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar