İnsanlar İkiye Ayrılır; Kadınlar ve Erkekler

Feminist olduğum için önyargıyla yaklaşmanızı istemiyorum. Feminizmin anlamını öncelikle bilmeyen arkadaşlarıma anlatmak ardından benceme başlamak istiyorum. Feminizm kısaca erkeklerle bayanların çeşitli haklar bakımından eşit olmasını savunan ideolojidir.


KADINLAR


İnsanlar İkiye Ayrılır; Kadınlar ve Erkekler


1- Habitatları genellikle alışveriş merkezi, mutfak, kuafördür


2-Çıkarlarını ön planda tutarlar


3-Duygularıyla değil, mantıklarıyla hareket ederler


4-Her kadının içinde biraz mazoşistlik vardır (Tarih boyunca hor görülmelerinde biraz mazoşistlik barındırmaları etken olmuş olabilir)


5-Oldukça zeki ve kurnazlardır


6-Fiziksel yapıları erkeklere kıyasla daha güçsüzdür


7-Sekste acı çeken taraftır


ERKEKLER


İnsanlar İkiye Ayrılır; Kadınlar ve Erkekler


1- Çoğunluğu maç tutkunudur


2-Zevkini ön planda tutarlar


3-Mantıklarıyla değil, duygularıyla da değil, kafalarına göre hareket ederler


4-Biraz sadistlerdir


5-Çoğunluğu zaaflarına yenik düşer ve dolayısıyla kurnaz tavırlar sergileyemezler


6-Fiziksel yapılara bayanlara oranla daha iridir


7-Sekste acı çektiren taraftır.

İnsanlar İkiye Ayrılır; Kadınlar ve Erkekler
Cevapla