Hayattaki En Acımasız Davranışımız Ön Yargılarımız

Ön yargı, genel ve özel kullanınımlarında bir taraf tutma biçimidir. Bu şekilde kullanıyoruz zaten. Dış görünüş hayat biçimi yaşam tarzı yürüyüşü ve benzeri birçok şeyi ön yargı ile yargılamadan geçmiyoruz.

Hayattaki en acımasız davranışımız ÖN YARGILARIMIZ.


Hayatı boyunca ön yargısız bir şekilde yaklaşmadan yaşayan kimse yoktur diye düşünüyorum. Yalnız bu hiç hoş bir durum değil diye düşünüyorum.


Hayattaki En Acımasız Davranışımız Ön Yargılarımız


Bence hayatımızdaki ön yargılardan kurtulmalıyız. Ön yargı ile yaklaşmak yerine empati kurmalıyız. Anlamalıyız, dinlemeliyiz, fikir önermeliyiz.


(İlk bencem arkadaşlar umarım beğenirsiniz. )

Hayattaki En Acımasız Davranışımız Ön Yargılarımız
Cevapla