Merhaba arkadaşlar bu bencem de bazı erkeklerin neden eşlerinin çalışmasını istemediğini dilimin döndüğü kadar yazabildiğim kadar anlatacağım umarım faydalı olur :)
Neden çalışmlarını istemezler ?
Evde yiyecek yapan birinin olması
Anlayabileceğiniz üzere o kişi bayanlardır :) bu böyle alışagelmiştir böylede gidecek gibi gözüküyor yinede bu benim düşüncem farklı düşüneneler olabilir :)
Evde temizlik yapabilecek birinin olması
Bu da bayanın görevidir .Her yeri iyi temizlediğinize emin olun ki eşinizden azar işitmeyin :)) tavsiye ister uy ister uyma.
Evde çocuklara bakacak birinin olması
Şimdi arkadaşlar çocuk durumu olacak ona kim bakacak erkek ? Yok onada bir kız bakması lazım işte bu sebpeten evde duran yine kız olur .
Hizmetçi ise istemeyiz
Şimdi derseniz hizmetli tutulur yapılır bu işler ama bazı erkekler eve yabancı birini alma konusunda kesin kararı vardır nedir o karar ? Yabancı insan eve giremez.
Erkeğin kıskanç olması ve dinen caiz olması
Bayan eşimizin biriyle konuşması sohbet etmesi erkekleri sinir eder kıskançlık damarları çatlar birde caiz bile değil daha bir kız ile erkeğin göz göze gelmesi bile caiz değilken çalışmak sohbet etmek ne kadar mantıklı ?
Hem bir kadının böyle bir kadının bakılmaya muhtaç gibi olması bebek gibi yani korumasız olması daha cazip geliyor ona bakmak onu korumak kollamak bir daha hoş geliyor emin olun . İşte sebep bu belki daha fazladır bana göre böyle unuttuğum bir şey yoksa tabi .Umarım faydalı olmuşumdur.
çocouk yapmayın! bir özelliği yok bak gelişmiş ülkelerde neden toplumun %70 civarının çocuğu yok? çünkü çocouk yerine hayatını yaşıyorlar sen çocouk yapıcan eve gelen bütçe direkt yarıya bölünce 3000 tl ise 1500 çocouk 1500 siz. eee çok demeyin ben mi yapın dedim? bunu babamada söylüyorum :P ve anneme. Ama yapmasanız yıllık tatillere rahatlıkla ve her gün ayrı etkinlikler katıla bilirdinz onun yerine akşamın 2 sinde alt temizliyorsunuz büyüyyüncede çocuklarınız bakmıyıcak size yeni nesil bu... Değil diyen... artık...
Evet. Kişiden kişiye değişir hatta milyonca fakötriyele kadar değişir. Ama sonuç her zaman bu çıkar. İyi akşamlar @WhoIm. Benceni azcıcık paltaladım ama...
Evlenmeden önce calisiyodum. Evlendikten sonrada calisirimm diye düşünmüştüm. Ama cook zor bir ismis bu ev hanim.. kendim vaz gectim çalışmaktan. İşte o kadar yorul gelincede Yemek bulaşık çamaşır temizlik ohohoooo. Bide akşam kocan için enerji.. KOCAMDAN önce ben istemedimm😄😄
Abim de yengemi çalıştırmıyor. Sebep benim. Çünkü annem bizi mecburen bakıcıya bırakırdı ve ben defalarca kez dayak ve işkenceye maruz kaldım gözleri önünde.
En İyi Cevaplar