Günümüzde itibar sahibi olmak hiç kolay değil. Biraz yapmacık olmak gerekiyor. Karakterinizden uzaklaşmanız gerekiyor. Bakalım benim gözümde günümüz insanının itibar kazanma sekilleri nelermis. 
Toplumda herşeye gülen, olur olmadık esprilere, gülünç olmayan sakalara gülmek, itibar sahibi olmanızı ve beraberinde kişiliğinizi de yitirmenizi sağlar. Cevremde böyle çok insan var. Ben hicbirisiyle arkadaslik kurmuyorum. Çünkü çogu insanin karakterini daha ilk cümleden anlayabiliyorum. Çevremdeki herseye olumlu yaklasan insanlar tabiri caizse tam bir "Sinsirella" Ya bir insan hiç mi sinirlenmez ya hu?
Ama bu insanlar nedense senden benden daha çok itibar sahibi. Dedikleri geciyor, saygınlar. Ben de bunu anlayamadım, tam bir muamma... 
İtibar sahibi olmak için birde baskın bir kişilik olmanız gerekiyor. Tamam, zaten tüm tarihlerde baskın kişilikler saygın olmuştur ama, insanları kölesi de yapmamışlardır. Günümüzde, insanları kölen yaptın mı, saygın oluyorsun, sözün geçiyor. İnsanlar olur olmaz itaat etmeye bayılıyorlar. Açıkçası, bazı insanlara kölelik hak! Hakkını savunmayan bir insan, başkaldırmayan, diretmeyen bir insan, köleliği hak eder. Güya saygın olan kişimizde onu yönetir, sömürür durur.

Gizli olmak, coolluk oluyor zamanımızda. Esrarengiz arkadaşlar, arkadaşlarımız itibar kazanıyo . Ser verip sır vermeyen bu canım arkadaşlarımız başın gözün üstünde tutuluyor. Yani, gizli ol, efendi ol felsefesi hakim. 
Herseye duygu sömürüsü yapan arkadaşlar da, nedense pek seviliyor. En ufak seye trip atmak, kendini ağırdan satmak, itibarı güclendiriyor. Bu insanları hiç cekemem dogrusu. Duygu sömürüsü ne zaman saygınlık oldu ki? Ama zamanımızda peşinden süründüren insanlar her zaman number one oluyorlar...
Bencemi okuyan ve yorum yapan herkese bol öpücükler ... Sağlıcakla kalın 😘
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Başkası olmam, kendim olurum. Böyle çok daha güzelimm :P
Aynen yaa 👍
Paraa
para?
Davranis olarak