Kadın Dediğin Zayıf, Erkek Dediğin Kaslı Olmalı!

Gerekirse fazla kilolarından kurtulmak uğruna hayatını riske atmalı. Sizde ona aşağılayıcı gözlerle bakıp kiloları yüzünden saçma sapan lakaplar takarak kilo vermesi için destek olmalısınız.


Kadın Dediğin Zayıf, Erkek Dediğin Kaslı Olmalı!


Erkek dediğin kesinlikle kaslı olmalı!


Kadın Dediğin Zayıf, Erkek Dediğin Kaslı Olmalı!
Saatlerce spor salonunda çalışmalı, gerekirse kalbine, böbreklerine, karaciğerlerine ve daha vücudunun çeşitli yerlerine zarar verebileceğini bildiği halde protein tozları kullanmalı. Bunları sadece karşı cins için yapmalı, kızlar yanındayken kendilerini güvende hissetsinler, kendilerini tatmin etsinler diye.


Tebrik ediyorum sizleri, çok düşünceli yaratıklarsınız.


Kadın Dediğin Zayıf, Erkek Dediğin Kaslı Olmalı!


Bırakın insanlar hangi kiloda, hangi bedende mutluysa öyle kalsınlar. İnsanları isteklerinize göre şekillendirmeye çalışmaktan, toplum olarak baskı uygulamaktan ve dış görünüşlerine göre yargılamaktan vazgeçin.


Özellikle kızlara karşı olan saçma önyargılarınızdan vazgeçin.


Kadın Dediğin Zayıf, Erkek Dediğin Kaslı Olmalı!


Bu benceyi kısa tuttum ama anlamak isteyen için çok şey var. :)

Kadın Dediğin Zayıf, Erkek Dediğin Kaslı Olmalı!
Cevapla