Geri sayım başlasın! :D
10) Dansöz
Son 5 yıldır televizyon izlemediğim için, hala var mı bilmiyorum ama,
bir dönem, yılbaşı gecesinde dansöz çıkardı televizyon kanallarında.
Hiçbir eğlenceli yönü yok bence. Herkesin eğlence anlayışı farklı tabii...
9) Tombala
Bu da yılbaşının klasikleri arasında.
Pascal Nouma'nın tombalasının yanında, klasik tombala biraz sönük kalsa da,
yine de yılbaşının klasikleri arasında.
Klasik tombala.
Pascal Nouma Tombalası
8 ) Kırmızı İç çamaşırı
Ya da daha bilinen adıyla don, kırmızı don.
Bu kadın için olanı:
Bu da erkek için olanı:
İşte bunlar hep, yılbaşı gecesi giyilirse, yıl boyunca uğur getireceği söylenen kırmızı iç çamaşırları.
Bir uğur böcüğü değiller bence.
7) "Yılbaşını kutlamak haramdır, haram değildir." tartışmaları
Şiddet içermedikçe, herkesin düşüncesine saygı duyarım.
Bakış açımız değişince, her şey değişir.
Bu görsel de, bu anlamda buralarda dursun... 
Yılbaşını kutlamak, evrenseldir, insanın içindeki umudun göstergesidir bana göre.
Yok, bence öyle değil...
Şöyle ki:
https://www.hurriyet.com.tr/yeni-yil-kutlamalari-evrenseldir-192938
6) "Yeni yıla nasıl girersen, bütün yıl öyle geçer." Sözü
Mesela 8. maddedeki gibi, yılbaşına kırmızı donla girersem,
bütün yıl, kırmızı donla mı geçecek yani, yok artık daha neler...
Yeni yıla böyle girsem, iyi olur aslında... :)
5) Noel Baba:
Filmlerde, animasyonlarda, evlerin bacasından hediyeler bırakan,
gerçekte ise, bir Müslüm baba olmayan, bir yılbaşı itemi daha.
Ne güzel komşumuzdun sen Noel baba...
4) Noel Babanın geyikleri
"Ho - Ho - Ho!"yu demiyorum, canlı olanlarını diyorum. 
Noel babanın kankaları, tam anlamıyla yol arkadaşları,
geyikli taytların ilham kaynakları, kendi hallerinde sevimli canlılar.
Evde besleyesim geldi şimdi bak... :D
3) Gerisayım

31 Aralık gecesi, saatler 00:00'a saniyeler kala, yapılan bir geri sayım vardır ki,
sanırsın, uzaya roket gönderiliyor... 3 - 2 - 1 Kalkış!
Biz kalkalım artık, geç oldu, yarın iş var. :D
2) Çam Ağacı
Bir de çam ağacı süslenir, kimisi canlı çam ağacı süsler,
kimisi yapay çam ağacı süsler.
Canlı çam ağaçlarının, bir anlık eğlence için kesilmelerine karşıyım.

Vee 1 numara geliyor...
1) "Seneye Görüşürüz!" Esprisi
En sevdiğim!
Unuttum sandınız değil mi? (Aslında şair burada "di mi?" demek istemiş, fakat site kurallarına uymak adına, "değil mi?" yazmış. )
"Seneye görüşürüz!" esprisi yapanlar olarak, bi' bitmedik biz! :D
Hadi artık, seneye görüşürüz... :D
Hepimiz için, sağlıklı, mutlu, huzurlu, gönlümüzden geçen her şeyin gerçekleştiği bir 2016 yılı olur inşallah. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar