AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
bir erkek olarak gercekçi olmak gerekirse bu ülkede ve müslüman ülkelerde erkek olmak hiç zor değil. aksine erkekler daha özgür nerdeyse her konuda.
Aksini diyen yok, ama erkeklerin de zorluk yaşadığını söylüyorum
tebrik ederim çok doğru daha fazlasını bekliyorum çok beğendim :)
Toplumun sizi şekillendirmesine asla izin vermeyin...
yaa kardeşş hayat müşterek kadın erkek eşit değil mi bunları sünnet dışında kadınlar da yapabilir öyle değil mi...
Hakkaride kadınlar asker olsa hergün bin tane şrhit veririrz
Güzel olmuş ve çok doğru. Ama erkek olmanın bazı iyi yönleri de var yani :D
Sünnet konusunu abartmışsın, ustura falan yok artık bildiğim kadarıyla :)
Katılıyorum ama askere kızlar gidebilse ben bir dakika durmazdım zaten yanlış bir bakış açısı bence
Ölümle danstır doğuda askerlik
Ölmek var dönmek yok zaten bunu göze alarak dedim
Kızları da sünnet eden ileri görüşlü (!) milletler var.
Askerlik sıkıntı değildir!
Diğerlerine sözüm yok.
Ellerine sağlık
Güzel olmuş bencen
Teşekkür ederim :)
sizinki de size zor tabiki
Askerlik ölümün kıyısıdı
En büyük korkum nitekim askerlik lakin atlatıcam inşallah 😇
Bunların hepsi toplumun aptal cinsiyetçi yaklaşıman kaynaklanan sorunlar. Askerlik, zor işler vs.
emin ol askerliği 1 ay dayanamazsın.. sabahn 5inde kalkamazsınki.. kusura bakmada herşey lafta KOlay gerçekten..
İlla insanı cinsiyet ayrımı yapmaya zorluyorsunuz
@TazmanyaCanavarıı ben zaten bunun nedeni cinsiyetcilik diyorum. Erkek oldun diye askere gitmek ne kadar geri bir zihniyet? İsteyen kadın ya da erkek gitmeli.
Ben mi zorluyorum cinsiyetçiliğe önce yazdığımdan ne anlatmaya çalıştığımı anla.
@Narin_Bayan kadınlarda yapabilicek o vasfı görmedikleri için diyolar zaten çaktın köftE?
Güzel paylaşım emeğine sağlık.
Teşekkür ederim :)
merak etme kadınlarında var.
Doğum
erkekler tarafından fiziksel şiddet
tecavüz
Doğum mağduriyetse çocuk yapmayın. Kim size zorla çocuk yapın diyor?
Fransada özürlü bir çocuğa bakıcısı cinsel istismar da bulundu çocuk korkudan kimseye birşey diyemedi. olay çocuk azıcık konuşmaya başlayınca patlak verdi..
Afrika nin bir ülkesinde markette iki kadın bir adama cinsel tacizde bulundu. Adam şikayetçi oldu.
Amerika birleşik devletlerinde kulübede telefonla konuşan adama arkasından yaklaşan iki kadın tacizde bulundu.
Sidney 'de yolculuk yapan bir adam 30 dakika boyunca kadının tacizine maruz kaldı
@serserim1907 en afilli sapık bunlar. Hemcinslerine ağız suları akarak bakanlar işte. bir de erkeklere sapık derler. Kendi cinsinden olanı kesmek nedir ya?
@serserim1907 İlk söylediğin hariç diğerleri iyi olmuş, hep erkekler mi yapacak? Kadınlar ne yapsalar aradaki farkı kapatamazlar zaten.
Asıl sapık kadınlar emin olun
Sünnet müslümanlara özgü değil. Amerikada örneğin doktorlar doğumda soruyolar sünnet ettirecek misiniz diye
biz erkekler olmasa siz kızlar ne yapıcaksınız ya :D
Kadin olmak daha zor 😕
doğduğun yere göre değişir
Kadin olmak nerde olursa olsun hangi kosulda olursan olsun daha zor... hem fiziken hem ruhen
Doğru ama başta söyledim ya feminizm rüzgarları estirmeyin
☺☺ kanimda var ne yapam
Benceyi baştan okusaydınız bunun bir kıyaslama değil halden anlama olduğunu anlardınız
Bencenize erkeklerin asiri sinirli ve önyargılı oldugunuda eklemelisiniz...
Buna sorumlulukları sebep oluyor. Ben burada kıyaslama yapmıyorum. Ama bazı boş beyinler burada kadınları aşağılayıp ya da hor gördüğümü öne sürüyorlar
başa gelen çekilir :/ doğru konu, yanlış zaman :) eline sağlık..
Askerlikten korkan ayşeciklere orduda ne kadar asker varsa yürüdükleri adım kadar analarına sokim
Adam demis Eşşek siz eşşeğin şeyi anlamışsınız.
Boşver arkadasım kime ne anlatıyorsun.
Aynen ya, herkes beyniyle anlasa bu ülke düzelirdi zaten
Gurur kaynaklarımızı mağduriyet diye saymışsın
Onların mağduriyet dediği şey de gurur kaynağı ama mağduruz diye gözümüze sokuyorlar
tacizden mağduruz diyoarlar onlar kardeşim
kadınlar sadece bir doğum yapıyor hayatımız boyunca yüzümüze vuruyorlar amko
yüzde yüz haklisin gerçekten artik çözülmesi gereken işler bu devirde hele ki
Güzel olmuş evet
Teşekkür ederim. Katılmaya da bilirdin ama insan evladısın. Keşke tüm kadınlar senin gibi olsa
Yoo gayet güzel olmuş mantıklı ;)
* muhabbetlere bak
Kadınların doğurması bizim sünnet olmamızı döver tamam
1. Ve 2. Ci erkek için onur meselesi. Gönül rızasıyla olabilecek şeyler. 3.4 ve 5. Biraz karakter meselesi. Karakterli var karaktersiz var
Erkek olmakta zormuş anladık 😅
Kıyaslama yapmıyorum!
Kötü bişey mi dedim
İlk 2si hariç diğerleri bayanlarıda kapsıyor sadece erkekler mağdur denilemez son 3e...
askerlik herkezin harcı değildir ben gönüllü kendım sozlesmeli er oldum
Kadin olmak daha zor!
değil !
Kardeşim burada daha zor daha kolay kıyaslaması yapılmıyor. Hemen feminizm rüzgarı estirmeyin
Cinsel dürtü hariç hak verdim 👍
Siz sahip olmadan bunu anlayamayacaksınız 😊
Güzel olmuş beğendim😊
Interresant bir bakis acisi
Emegine saglik
gayet güzel tebrikler
Neler çektiğimi bir ben biliyorum 😔
Eline sağlık çok beğendim
bunlar hiç mağdurluk değil ne var bunlarda
Mağdurluk ne o zaman? Zengin koca bulup evde yatmak mı?
Ne alaka? kadınların mağdur olduğu konuları saysam bitemez şurda gelmiş 5 made ile mağdur olmasınız
bu ülkede her kadının tek derdi zengin koca bulmak mı? dostum sen nerde yaşıyorsun?
@balnil sahrada yaşıyor herhalde
ya da hiç haber izlemiyor.
@balnil birader sen ne biçim erkeksin? Hiç zengin olan kız gördün mü? Kadınların da mağduriyyetini kabul ediyorum ama erkeklerin de var. bir kere gidip hakkaride askerlik yapsınlar sonra anlasınlar, bir yanlış adımın ölüme sebep olacağını
Senin derdin ne kadınlarla asker olmuyoruz bir sıkıntı mi var başını duvarlara vur istersen
gördüm ama her kız öyle mi? burada her kız diyorsun ama bu laf annenede teyzenede değiyor. 1-2 öyle kız gördünüz diye neden genelleme yapıyorsun ki. 15bini veren herkes kurtuluyor askerlikten. her insanın hayatında zorluk olur erkeğiz diye harika bir hayatı mı hakediyoruz ayrıca askerlik görevi namustur bu vatanı herkes seve seve müdafa etmeli askerliğide mi kadınlara bırakalım kadınlar mı asker olsun. ayrıca erkekliğimi kimse sorgulayamaz doğru konuş ;)
@balnil İsrailde neden kadınlar da yapıyor? Burada da yapsınlar. Hep el bebek gül bebek olmaktan fazla şımartıyorlar. Şu kadınlara çok fazla gaz veriliyor. Biraz zor durumları var diye kendilerini Allah sanıyorlar. Gece dışarı çıkmak mı avantaj? Beni gece gaspettiler? Ben erkek değil miyim? Biraz Allahlı konuşun ya
israil 8 milyonluk bir ülke. onların toplam nüfusu bizim erkek nufumuz yarısı bile değil. kardeşim bu kadın düşmanlığı nerden geliyor? askere gitmek istememekte haklısın erkeğim diye dolaşıp hava atıyorsun ama daha kendini koruyamıyorsun
@balnil Ula silah bıcak çekene napacaksın? Söyler misin? Burada kadınlara yaşmak mı amacın anlamadım
yavşasam nolcak evime mi gelicekler
Benceyi yazan sen , sana ne olduysa kadınlar sorumlu değildir tamam mı bize ne bizim suçumuz değil çok istiyorsan cinsiyet değiştir ki bence sana göre daha iyi
l*n cukumuzu kesiyoruz daha ne olmasi lazim magdurluk icin
Sen herkesi aynı biliyorsun halbuki herkez çok farklı kadınlar bile ve kadınlar erkeklerden bin kat daha düşünceli ve duyarlı
Böyle düşünmeye devam edin siz! Bencil yaratıklar
Güzel olmuş bencede
Sağolasın
güzel olmuş beğendim emeğe saygı
Sünnet fotoya bayıldım 😄
hııı onlar hamile kalıyor dostum. d. d. d
Kadın olmak daha zor özelikle ülkemizde
katılmıyorum, sorumluluk şart, askerlik gerekli
buradaki herkes gibi sen de Bence'nin hedeflediği açıklamayı anlayamamışsın. Ben gereksiz falan demiyorum. Erkeğin de boynunda böyle yükler var diyorum
ozaman haklısın.
Güzel bence
Erkek Her Anlamda Mağdur Zaten
Kadınlar anlamaz bunları kardeşim 😃
Bayan değil kadın :)
Bayansınız işte laftan anlamıyorsunuz
Ne alakası var :D
Ben bu benceyi ne maksatla yazdım ne yorumlar geldi. bir de feminist rüzgarı estirmeyin dedim. Bayıyorsunuz işte.
En kötüsü sünnet olmaktı.
yapcak bişey yok buda bizim işimiz oldu artık ^-^
Iki tarafta esit sekilde magdur
Emeğine sağlık
Harika olmuş. Tesekkurler
çok doğru yazmışsın dostum tebrik ediyorum seni :D
Yok be o kadarda zor değil kadın olmak daha zordur
Emeğine Sağlık
Hepsi dogru l*n :D :D
zor gerçekten erkek olmak tüm yük omuzun da oluyor
Çok doğru😊
e, o kadar da olsun