Geçen gün bunun hakkında bir soru sormuştum. Sonradan okuduğum bir çok görüş çok hoşuma gitti ve "Neden bunlarla ilgili bir bence yazmayayım?" dedim.
+Nasıl olmuşum?
-Iyy çok çirkinsin.
+Sen böyle dediysen kesin güzelim.
...
-Dikiş pratiği yapmak ister misin?
+Nasıl yani?
-Pantolonumun paçası söküldü de...
...
+Akşam geç çıkıcam.
-Gelince çaldır alayım.
+Gerek yok ben gelirim.
-Hava çok soğuk üzerine şal da getiririm.
+Tamam o zaman. 😇😇
...
-Ben bu gün seni hiç öpmedim değil mi?
+Öptün yaa (eller yanaklarda)
-Hayır öpmedim. (Zorla öpülür)
-Iyyy yanağında ne vardı?
+Yeni krem sürmüştüm şaşkın.
-Öpücüksavarını da al git.
+Hihihi :D 😈😈
...
-Hayvanların da insanlar kadar yaşamaya hakkı var. Neden et yiyoruz biz?
+Çünkü vücudumuzun ona da ihtiyacı var.
-Bitkilerle de karşılayabiliriz ihtiyacımızı.
+Bitkiler cansız ya zaten.
-Ama onların duyguları yok!
+Yavrum et yiyen sensin benim ne zaman kendi isteğimle et yediğimi gördün?
-O da doğru.
...
+Bak seni çizdim.
-Niye yüz ifadesi sinir bir tip gibi?
+.... :D 😁😁
...
-Ablacııım..
+Hayırdır ne isteyeceksin?
-Nereden anladın?
+Ne zaman abla desen bir şey istiyorsun da ondan.

İşte o soruda hoşuma giden görüşlerden bazıları:
+ Olm bak üniye gidince kendini kaptırma karıya kıza.
- Yaw tamam ha ne yapacağımı bilirim.
1 Hafta sonra Okulun 2. günü.
+ Napıyorsun nasıl alışabildin mi okula
- Abi şimdi kızlarla takılıyoruz sonra arayayım mı seni :S
Böyle saçma şeyler @Hatrivar
...
Ablacım çok güzelsin bu gün ( telefonla konuşurken )
-Yine mi para istiyosun ulan?!
Bak zekan da ayrı bir güzel bu gün.
-Kanımı emdin nasıl bir kardeşsin sen? Söyle ne kadar?
Genelde bu tarzda oluyo :D :D @Kava-banga
...
Bizde de
-Elbiseni giyebilirmiyim?
+Daha yeni aldım olmaz sana.
-Sen benimkileri giyerken iyi ama!
Mevzu kıyafete gelince sonrası kavga @nisanyağmuru88
...
-Arabaya bilmem ne marka tekerlek alalım abi kardeş.
+Ben araba kullanmayı bilmiyom.
-Arabanın yarısı benim miras hakkım demeyi biliyon.
-O etek çok kısa.
+Babam bir şey demedi.
-Ben diyorum.
+Babaaaa.. @ManiacArmy
...
Bizim her diyaloğumuz komedi ama aklıma gelmiyor.
En son şu geçmişti ama
Ben (-) o (+)
-Seni biz evlat edindil biliyo musun eheheh
+Yalnız abla doğumunda sorunlarla karşılaşılan ve hayata zorla döndürülen doğarkenki kişi sensin belki de sensin evlatlık.
- Saçmalama
+Noldu şüpheye mi düştün?
-Yoo ne düşecekmişim ben anne babama çok benziyorum
+Emin misin onlara en çok beni benzetiyorlar
-...
Ve yağtığı salakca çocukca espiri bencağızın elinde abuk subuk şekilde bu şekil patlıyor işte ahahaha @bonjourrr
ben= Yenge istiyorum yenge yiğen istiyorum
abim =Daha ben kariyer yapıcam daha zamanı var onun
yaş 30'a gelmiş daha kariyer diyor adam @suskunperim
Selam ve dua ile...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar