KizlarSoruyor Üyelerinin Kardeş Diyalogları

Geçen gün bunun hakkında bir soru sormuştum. Sonradan okuduğum bir çok görüş çok hoşuma gitti ve "Neden bunlarla ilgili bir bence yazmayayım?" dedim.


+Nasıl olmuşum?
-Iyy çok çirkinsin.
+Sen böyle dediysen kesin güzelim.


...
-Dikiş pratiği yapmak ister misin?
+Nasıl yani?
-Pantolonumun paçası söküldü de...


...
+Akşam geç çıkıcam.
-Gelince çaldır alayım.
+Gerek yok ben gelirim.
-Hava çok soğuk üzerine şal da getiririm.
+Tamam o zaman. 😇😇


...
-Ben bu gün seni hiç öpmedim değil mi?
+Öptün yaa (eller yanaklarda)
-Hayır öpmedim. (Zorla öpülür)


-Iyyy yanağında ne vardı?
+Yeni krem sürmüştüm şaşkın.
-Öpücüksavarını da al git.
+Hihihi :D 😈😈


...
-Hayvanların da insanlar kadar yaşamaya hakkı var. Neden et yiyoruz biz?
+Çünkü vücudumuzun ona da ihtiyacı var.
-Bitkilerle de karşılayabiliriz ihtiyacımızı.
+Bitkiler cansız ya zaten.
-Ama onların duyguları yok!
+Yavrum et yiyen sensin benim ne zaman kendi isteğimle et yediğimi gördün?
-O da doğru.


...
+Bak seni çizdim.
-Niye yüz ifadesi sinir bir tip gibi?
+.... :D 😁😁


...
-Ablacııım..
+Hayırdır ne isteyeceksin?
-Nereden anladın?
+Ne zaman abla desen bir şey istiyorsun da ondan.


Kardeş Dİyalogları


İşte o soruda hoşuma giden görüşlerden bazıları:


+ Olm bak üniye gidince kendini kaptırma karıya kıza.
- Yaw tamam ha ne yapacağımı bilirim.


1 Hafta sonra Okulun 2. günü.


+ Napıyorsun nasıl alışabildin mi okula
- Abi şimdi kızlarla takılıyoruz sonra arayayım mı seni :S


Böyle saçma şeyler @Hatrivar


...


Ablacım çok güzelsin bu gün ( telefonla konuşurken )
-Yine mi para istiyosun ulan?!
Bak zekan da ayrı bir güzel bu gün.
-Kanımı emdin nasıl bir kardeşsin sen? Söyle ne kadar?
Genelde bu tarzda oluyo :D :D @Kava-banga


...


Bizde de
-Elbiseni giyebilirmiyim?


+Daha yeni aldım olmaz sana.


-Sen benimkileri giyerken iyi ama!


Mevzu kıyafete gelince sonrası kavga @nisanyağmuru88


...


-Arabaya bilmem ne marka tekerlek alalım abi kardeş.
+Ben araba kullanmayı bilmiyom.
-Arabanın yarısı benim miras hakkım demeyi biliyon.


-O etek çok kısa.
+Babam bir şey demedi.
-Ben diyorum.
+Babaaaa.. @ManiacArmy


...


Bizim her diyaloğumuz komedi ama aklıma gelmiyor.


En son şu geçmişti ama


Ben (-) o (+)


-Seni biz evlat edindil biliyo musun eheheh
+Yalnız abla doğumunda sorunlarla karşılaşılan ve hayata zorla döndürülen doğarkenki kişi sensin belki de sensin evlatlık.
- Saçmalama
+Noldu şüpheye mi düştün?
-Yoo ne düşecekmişim ben anne babama çok benziyorum
+Emin misin onlara en çok beni benzetiyorlar
-...


Ve yağtığı salakca çocukca espiri bencağızın elinde abuk subuk şekilde bu şekil patlıyor işte ahahaha @bonjourrr


ben= Yenge istiyorum yenge yiğen istiyorum
abim =Daha ben kariyer yapıcam daha zamanı var onun
yaş 30'a gelmiş daha kariyer diyor adam @suskunperim




Selam ve dua ile...


H.K.C

KizlarSoruyor Üyelerinin Kardeş Diyalogları
Cevapla