Biz kadınlar korkuyoruz bakışlarınızdan, hareketlerinizden.
Biz kadınlar korkuyoruz sizlerden.
Yaptığınız hareketlerinizden, bakışlarınızdan.
Her an tecavüz edilme korkusuyla o sokaklardan nasıl geçtiğimizi bilmiyorsunuz.
Dışarıdan yemek sipariş ederken evde tek başımıza değilmiş gibi nasıl davrandığımızı bilmiyorsunuz.
Otobüs dolu olduğunda da bir iki kişi olduğunda da "Acaba bana bir şey yaparlar mı?" korkusuyla yaşamanın ne demek olduğunu bilmiyorsunuz.

Yürürken erkeklerin laf atma seslerini duymamak için o şarkının sesini nasıl yüksettiğimizi bilmiyorsunuz.
Otobüsteyken bacağınıza dokunan adamdan nasıl ürperdiğimizi bilmiyorsunuz.
Birçok şeyi bilmiyorsunuz aslında. Erkekliği sadece bir organ zannediyorsunuz. O organınızın olması kız olmadığınızı gösterir, ADAM olduğunuzu değil.
Lütfen artık korkutmayın daha fazla. Bu korkuyla intihar eden insanlar var. Lütfen daha fazla zarar vermeyin bizlere.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
:P biz sizi yemeyiz! sen yeter ki düzgün birisini bul. ama beğenmiyorsunuz da düzgün birini. çünkü düzgün biri aşırı konuşmaz, çok küfür etmez, serseri harketlerinden kaçınır ama ne oluyorsa 24-25 yaşından sonra bu tiplere yöneliyorsunuz :P
Düzgün birisini bulmak nedir sevgiliden mi bahsediyorum ben?