Erkekleri Kadınlardan Uzaklaştıran Bazı Sebepler

Merhabalar kendi tecrübelerim ve çevremde gördüğüm bizzat şahit olduğum bazı olayları anlatacağım, unutmayın hep konusursanız, duyamazsınız ..



İlgi bekleme olayı sadece kızlarımıza has bir durum değildir, biz erkeklerde ilgi bekleriz tabi aşırıya kaçmadan!



Yani bunun ortasını bulamayan çiftlerin fazla uzun bir ilişki yaşamadığını hepimiz biliyoruz.


Kadınları erkeklerden uzaklaştıran bazı sebepler?


Bazen bizim de yalnız kalmaya, veya hobimize zaman harcamaya ihtiyacımız oluyor. Nasıl ki sizin regl olduğunuz günler oluyor, gelme üzerimize diyebiliyorsunuz ya da kız arkadaşlarınızla beraber vakit geçirme isteğinize olumlu bakmamızı istiyorsanız, aynen bizimde böyle bir isteğimiz olabiliyor.


Erkekleri Kadınlardan Uzaklaştıran Bazı Sebepler


Bu size değer vermediğimiz anlamına gelmiyor, sadece sevdiğimiz bir şeyi yapmak istiyoruz :)


Futbol mu ben mi? Demeyin ben mi, annen mi sorusuna maruz kalırsınız, demedi demeyin.


Hem sürekli aynı kişiyle olmak, ne kadar severseniz sevin, ilişkinizi etkileyecektir (monotonlaşacaktır)


O yüzden bazen arkadaşlarınızlada vakit geçirmelisiniz.


Erkekleri Kadınlardan Uzaklaştıran Bazı Sebepler


Özel günler konusundada çok şikayetci olmamalısınız zira bir insan başta neyse sonrada odur, bülent ersoy gibi istediğin kadar oynama yap, değişeceği oran bellidir :)


Demek istediğim, biz erkekler kendi doğum günümüzü unuttuğumuz oluyor ( geçim sıkıntısı, sağlık sıkıntısı, vb ) böyle sorunlar yüzünden birbirimizi idare etmemiz gerekiyor.


Aksam yatağa yatınca, başım ağrıyor deme özgürlünüz var, (EVET)


Erkekleri Kadınlardan Uzaklaştıran Bazı Sebepler


Ertesi günde bizim olmaz yorgunum deme lüksümüz var unutmayın :)


Erkekleri Kadınlardan Uzaklaştıran Bazı Sebepler


Okuduğunuz için teşekkür ederim, iyi günler efenim

Erkekleri Kadınlardan Uzaklaştıran Bazı Sebepler
Cevapla