Tartışma Sırasında Yapılması Gerekenler

Merhaba tanımadığım insanlar. Bugün ilk Bence mi yazmaya karar verdim.. Ve insanlarımızın en büyük sorunu olan tartışma, zıt görüşler çakışması siz ne demek isterseniz artık bu konuyu ele aldım.


Suçlu kim olursa olsun, önce dinleyin.


Tartışma esnasında karşı tarafın sözünü keserseniz bu onun daha fazla sinirlenmesine yol açacaktır. Hem dinlemek sizin açınızdan da iyi olur mantıklı cevap vermek için bol bol düşünürsünüz..


Tartışma sırasında yapacaklarınız..


İkinci olarak karşı taraf size sesini yükseltiyorsa siz sakinliğinizi koruyarak hem daha hoş bir izlenim bırakmış olur.


Yahu adamla tartışıyorum ne izleniminden bahsediyorsun demeyin, hem de sizin açınızdan stresi azaltır.


Tartışma Sırasında Yapılması Gerekenler


Üçüncü temel kural ise beden dili ve mimikleriniz.


Karşı tarafa halk dilinde el kol yapmayın o zaman durum çizgisinden çıkabilir..


Tartışma Sırasında Yapılması Gerekenler


Ya da benim için en iyi çözümü deneyin karşı taraf bıdı bıdı bıdı bıdı konuşuyorsa ona sadece gülümseyin cevap vermeye tenezzül etmeyin..


Sizin için değerliyse kaybetme riskiniz var haberiniz olsun. Ama daha sağlıklı bir çözüm bence kendinizi hafifletir hissedebilirsiniz :)


Tartışma Sırasında Yapılması Gerekenler


Ve son olarak.. Kapının önüne bir kap su ve bir kap mama koyun. Sağlıcakla kalın, kendinize iyi bakın ve o güzel canınızı sıkmayın ben hepinizi seviyorum..


Tartışma Sırasında Yapılması Gerekenler

Tartışma Sırasında Yapılması Gerekenler
Cevapla