Bundan 10 sene kadar önce "ergen" kelimesini bu kadar kullanıyor muyduk?
Tabi ki hayır...
O zaman ergenlerde ergen gibi davranmazdı sanki. Belki de o tarihte ben de ergen yaşlarda olduğum için bu durum bana böyle geliyor olabilir.
Ya ne oldu da ergen lafı ortaya atıldı ve ergenlerin ergen halleri ortaya çıktı.

Benim tespitime göre fotoğrafta gördünüz eleman oynadığı dizide ergen replikleri ile ortalığı kasıp kavurdu, bu kelime dilimizde yerini aldı ve çok kullanılır oldu. Önceden ergene ergen denmez, kanı deli, coşkun akan anlamında kullanılan "delikanlı" denirdi. Delikanlılar da o ismin hakkını verecek şekilde davranırlardı.
Sosyal medya, değişen toplum yapısı, yeni yeni saçma sapan trendler delikanlıların kanlarının deli akmasına engel oldu ve kimsenin benimsemediği "ergen" türü ortaya çıktı.

Biz Mükremin abiyle delikanlı olduk, siz Zekai ve tayfası ile ergen.
Kahrolsun ergenlik, yaşasın delikanlılık :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar