Kışın Yapılması Keyif Verici En Güzel 7 Şey

Kışı özledim diyenler için okurken yaşamış kadar olun :)


Sanırım kışın en çok bu yönünü seviyorum. Kahve+ yağmur+ kitap 3'lüsü. Yağmur damlacıkları pencereyi tıklarken kahve eşliğinde kitabı okumak ne kadar da huzur verici değil mi? Yağmur damlalarının çıkardığı sesle ritim tutturup kelimeleri dans ettirmek.


Kışın Yapılması En Güzel 7 Şey


Sevdiğin kişinin omuzuna başını yaslayıp yağmur/karı izlemek.. Yağmur/kar yağarken kapalı alana gitmeye çalışmayın bırakın o anın tadını çıkarın. Sevdiğiniz kişi yanınızda olunca hava o kadar da önemli bir etken değil. Beraber romantizmin doruklarını yaşayın.


Kışın Yapılması Keyif Verici En Güzel 7 Şey


Diliyle yağmuru/karı yakalayanlar olarak çok sempatiğiz keşke ölsek!


Kışın Yapılması Keyif Verici En Güzel 7 Şey


Kardan adam, kar topu yapmaktan bahsetmiyorum bile. Evdeki havuçlarda ona gidiyordur. Eller donuyor ama olsun o an eğleniyor musun eğleniyorsun. Her ne kadar hayatım boyunca 2 kere kar görsemde seviyorum.


Kışın Yapılması Keyif Verici En Güzel 7 Şey


Kışın kıyafetletlerini nasılda seviyorum. Deri ceket giymeyi özlemişim :/ . Kışın giydiğimiz herşey yakışıyor, şu herkesin üzerinde olan göz zevkimizi bozan geyikli kazaklar hariç. Hayır güzel ama herkesin üzerinde görmekten bıktık insaf.


Kışın Yapılması Keyif Verici En Güzel 7 Şey


Kahve yanında pasta dilimi, patlamış mısır, çekirdek vs.. eşliğinde film izlemek ne kadar da zevkli oluyor. O an zaman dursun istiyor insan. Kışın yapmaktan en çok zevk aldığım şeylerden bir tanesidir bu.


Kışın Yapılması Keyif Verici En Güzel 7 Şey


Ve herşeye rağmen yatağından kopamamak :)


Kışın Yapılması Keyif Verici En Güzel 7 Şey


Kışın Yapılması Keyif Verici En Güzel 7 Şey


Kışı seviyorum :) ...

Kışın Yapılması Keyif Verici En Güzel 7 Şey
Cevapla