AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Sevgisizlik yok ediyor. kimse kensinen farkli dusununenin yasamasini istemiyor. yok etmek istiyor. politika adi altinda cepleri biraz daha sissin isteyenlerin satranc tahtasi bir ulke oluyoruz.
Allahim bu nasıl bir aci bu :( Analarinin yüreği daglaniyordur şimdi :(
Maalesef buna alkış tutanlar da var
Onlar kalp yetine taş taşıyan mahluklar !!
Haklısn solincim
https://www.hizliresimyukle.com/image/O5c şehid namırın
Eğer ülkeyi bölmek veya terörizmi destekledilerse bir an bile hakkımı helal etmiyorum Türkiye cumhuriyetinin bir vatandasi olarak ama vatana millete hayirli olduysalar ve hayirli olmayi dusunduyseler Allahtan rahmet diliyorum.
Yine kendi savundukları parti ve yetkilileri yüzünden öldüler.
Yazık!!
Gencecikler 😔 Allah rahmet eylesin. Sebep olanlar iki dünyada gün yüzü görmesin inşallah.
Solculuk ne zamandan beri
Masum anadolu insanlarinin çocuklarini öldüren zihniyet oldu.
Şöylermisin?
Acimak istiyorum ama olmuyor..
Sağcılardan insanlık mı bekliyorsun sen? Onların insanlığı ya din ya da ırk kardeşleri içindir sadece.
Nazlıyı görünce ölüyorum... canım arkadaşım güler yüzlü kardeşim Nazlım...
Kim olursa olsun ölüm bu üzüldüm mekanları cennet olsun.
Nurlar icinde uyuyun mekaniniz cennet olsun yoldaslar.
Herşey planlıydı, pankartı bile hazırlamışlar. Daha neyi tartışıyorsunuz ki..
yoldaşım vurulmuş #suruçtakatliamvar
Son fotograftakilerden en onde olan yasiyor. Kizin kendisi kac kere yorum yapti ben ve o resimdeki cogunluk yasiyo ailelerimizi dusunun diye. Bilip bilmeden koymayin ya.
nasıl kıydılar bu guzel ınsanlara :( yazık cok yazık
dagcisida solcusuda komünistide ataistide muslumanida hristiyanida hepsinin yasamaya hakki var ama bu hazimsizliklik oldugu surece teror kan gozyasi bitmez tabi bunlarla beslenen bir cok kisi devlet var
"Arin'den Sibel'e yürüyoruz zafere." diyenler mi masum ikiside pkklı terörist biri canlı bombaydı diğeri terör çatışmasında öldü
ama yinede sevinmiyorum bu olaya
verdiğin bilgilerin yanlışlığına değinmiyorum :) olay için de sevinmiyorum ama fena da olmadı mı diyorsun
doğrusunu sen söyle o zaman
git araştır...
www.facebook.com/.../?type=1
araştırmış bu çok iyi anlatıyor
bu olay oldugundan belli kendini bilmez işide destek vrenlere yüzünden sinir hastası oldum
çoluk cocuk tayfası hepsi vatan haini anaları babaları cenazelerine takıldıkları solcuları veya hdplileri sokmuyor bile
üzücü bir olay.
Halkını koruyamayan devlet, devlet mi olurmuş.
Eskiden beridir böyle. Ara ara bombalar patlar, suikastler olur insanlar ölür.
Acaba ne zaman sıra bize gelecek...
kürdistan dediğin an sıra sana gelir
bunu düzenleyen caniler en ağır cezayı almalı :( :(
yazık yazık günah oldu pırıl pırıl kızlara çok üzüldüm özelliklede nazlı ile polen
başımız sağolsun Allah rahmet kalanlara sabır versin
Allah akıl fikir versin
Siz degilmiydiniz pkk ya destek veren bu jadar insanin olmesimi gerekiyordu teroru lanetlemeniz icin
Yok biz degildik
Tabi tabi canim siz degildiniz tabi bugun sosyalistlere sorsan biz devletimizi severiz ama giderler pkk yi hdp yi desteklerler onlari savunurlar baris derler bilmem ne zirvalari okurlar sonra da gelirler kendilerinden bir kac gariban oldugu zaman terore lanet derler o olen mehmetcikleri hic dusunmezler bir kere protesto etmezler onlarin olumunu bunun adi baris olur bunlarin destegindenden dolayi selo cikar bizim tarihimiz temiz bilmem bir suru yalan eli kanli teroristler gelir meclisije girer sonrada biz vatanimizi seviyoruz derler ahkam keserler bizde deriz ki "Hadi len ordan"
Hepsine Allah rahmet eylesin mekanları Cennet olsun :(
Pek cok sehirde ayaklanma var. Gercekmermi ve bomba kullaniluyor. Polsielr araclarinda mahsur. Neden bole oldu plan ndr?
Ezgi şancı değil aydan ezgi şalcı olması lazım tanıyorum onu çünkü çok üzüldüm ya bence böyle olayların yaşanmaması lazım
biliyorum... bir ismini yazdım
Soyadıda şalcı şancı değil
Hadi bu eylemin iyi bişey olduğunu varsayalım o hdpli vekiller ibnelerin bile eylem lerine katılan vekiller nerde onlar olayı biliyor çünkü gelirlermi bile bile ölüme!
Cemil yıldız babamın arkadaşıydı çok konuşmuş muhabbet etmişliğim var Allah rahmet eylesin
Insanları ve toplumu kullanan mahve götüren politikaya ve liderlere nefret ediyorum
Insanlarda vicdan kavramı kalmamış. Ölen her kim olursa olsun arkasından kötü yorum yapılmaz. Siz rahmet dileyin gerisini Allah halleder.
Sanki bu işin içinde birşey var. Avrupaya göstermek istedikleri temiz yüzlü insanlar gibi geldi bana
ben ünv de şahsen böyle işlere hiç girmedim. senin görevin okumak. yaşadığın ülke dışında siyasi kargaşanın olduğu yerde çocuğa kalem vermek değil. oyuna kurban gittiler.
Ole ya da bole arkadas bu ulkede daha bicok can verilicek bu kafalar yuzunden yazik...
Kızlar güzelmişte l*n yazık oldu : (
sen okadar aciz bir insanmışsınki ölmüş bir insan hakkınca cinsellik konuşuyorsun yazık
Bak zorla deyin diyorsunuz yarın annen ablan kardeşin vs. Birisine bir şey olursa düşün senin gibi biri de çıkıp böyle dese nasıl his edersin
Aaa k bakma ya senin bir şey his etmen için önce insan olman lazım ama değilsin öküz
sizin gibi öküzler geldiniz pkkyı meclise koydunuz biz ne yapalım peki?
Tüh ya tam da zafere gidiyolardi :ss:s:s
oyuncak park yapacaklarmıs cocuk mu kaldı mk orda D
Komikmiydi bu? Böyle bir bencenin altında komik olmaya çalışmak ne kadar doğru?
Bu arkadaşların görüşleri neydi ki böyle bir teröre kurban gittiler?
Kobanedeki yıkımı protesto ediyorlardı. Ama ellerinde silah değil oradaki çocuklar için oyuncaklar, dillerinde küfürler, terör söylemleri değil barış sloganları vardı.
Şşşş kobaneye fazla alışmayın paşam haddinizi bilin
Kac sehitin resmini koydun simdiye kadar?
Saymadim
Hic koymadinki neyini saycan su anda sehit olan askerlide koysaydin ya
yoo koydum... sen beni takip etmiyorsan ben be yapayım? iftira atmak kolay.. tabi kullanıcı adı solcu olunca asker ölümüne seviniyor sayılıyoruz hemen
2 tane bence varmis zaten
Sadece benceyle olmuyor... sorularıma da bak
Sorularla olmuyor bunlara cok onem vermissin bence yazcak kadar
Ya sıkışınca kacmak kolay... ben önem veririm inanan inanır inanmayan da umurumda degildir. bugün solculara bence yazarım yarın polislere yazarım. beni bilen bilir iftira atıp kaçmak kolay
Teroristlerle polisleri ayni kefeye koymak sacmalik
Hepsi oyun hepsi hikaye hepsi piyon. Karnımız tok.
Kesinlikle
Bir Asker şehit düştü o can değil mi?
Can.. başımız sağ olsun
Allah rahmet eğlesin
Allah rahmet eylesin.
Amin diyelim bakalım şeydacım
Amin
Büşra ve cebrail'le aynı okuldaydık :(((
Allah rahmet eylesin inşaallah:-(
Şehitlerimizin mekanı cennet olsun.
Kendin görüşünü bildirebilirsin, benimkine müdahale etme.
Çok ağlamaklı oldum şimdi ya
sevinen şerefsizler de var
Onlara var ya diycek söz bile bulamiyorum döl israflari
Gencecik canlar...
Yazıklar olsun bu ülkeye
Evet başımız sağ olsun yıkıcı bir olay
hepsi de genç Allah rahmet eylesin
Hepside gencecik ya😞
su testisi su yolunda kirilir.
esek cennetinde zebanilar oyuncak verir bunlara. legolardan kobani yapalr belkim.
bunlar ne için toplanmıştı açıklarmısın?
Kobanide savaşın içinde mahsur kalan çocuklara oyuncak gondereceklerdi.
Ordaki çocukların ihtıyacı oyuncak mı?
Hahahahah thug lifenin babası
Gencecik.. Alah rahmet eylesin
Allah rahmet eylesin.
İslamiyet'e inancı olan insanlar için Allah rahmet eylesin ' demen daha doğru olur.2 polisimiz şehit oldu umrunuzda mı peki?
kalplerinimi yardın ne biliyon islamiyet inancının olmadığını
Hepside gencecik:/
hepsıde ne kadar cıvıl cıvıl duruyolar ne dıyelım
Allah rahmet eylesin :/
içim cızladı yemin ediyorum ya
Ölüm toplasada çiçekleri çiçekte tohum bitermi
Yazık ya canlarım benim :(