Erkek Değil misiniz, Hepiniz Aynısınız!

Erkek değil misiniz, hepiniz aynısınız! Yok kızız biz aslında!


Herkese merhabalar,


Bugükü konum '' Erkek değil misiniz ? hepiniz aynısınız '' öncelikle bunu yazıyorum ama aşağı da ne cevaplar alacağımı çok merak ediyorum bunu söyleyeyim ilk önce :)


Bir kere şunu belirteyim ; Bir kıza, erkeklerin uyguladıkları kötü şeyler çok yanlıştır bunu kesinlikle tasvip etmiyorum.


Kızda edebini bilmeli elbette bu da cabası. Tabi birde şöyle birşey var bazen kızlar, erkeklerden darbe yer ve hemen tüm erkekleri bağlamaya çalışır ''erkek değil misiniz, hepiniz aynısınız :) ''


Ya tamam iyi güzel de biz olmasak siz nasıl olacaksınız veyahut siz olmasanız biz nasıl var olacağız hadi onu da geçtim erkek değilmisiniz ? hepiniz aynısınız , derken kendi babanızı, amcanızı, dayınızı, dedenizi konuya dahil ediyormusunuz ?


Erkek değil misiniz? hepiniz aynısınız ! Yok kızız biz aslında.


Misal bir kız, darbe yiyor sevdiceğinden ya sen gidip sokak soytarısına gönül veriyorsun sonra terkedince de ERKEK DEĞİLMİSİNİZ ? hepiniz aynısınız


Yanlış anlamayın amacım bazı şeyleri eleştirmek veya kişisel olarak ele almak değil mesela benim sevgilim oldu ayrılmak zorunda kaldım bizim ki biraz daha farklıydı çok severdim ama ayrılırken bile kız hiç erkek değilmisin gibi üsluplarda bulunmadı. Açıkçası düşünüyorum genelde bunu ''KEZBAN'' diye hitap edilen şahıslar yapıyor. Aramızda belki kezban isimli kardeşlerimizde vardır alınmasın valla toplum benimsemiş bu kelimeyi ben değil :)


Kızlar bakın, erkeklere güvenmemek lazım önce bir tanımak lazım zaman geçirmek lazım hemen tepkinizi ortaya koymayın benim gibi ''vah garibim :( '' , ''ah kuzuuum'' gibileri de eleştirmeyin yazık bize ya :)

Erkek Değil misiniz, Hepiniz Aynısınız!



  • Bence bu kişiler feministir.

  • Bu kişi çok erkek tanımış olabilir :)

  • Kaprislilerdir psikolojik sorunları olabilir.


Çoğu zaman sinirlenildiği zaman söylenilen bu kelime 100 kızdan 80 ninde görülen bir vakadır.


Kızları anlıyorum üzülmek istemiyorsunuz ama erkek, erkek, erkek , aynısınız , aynısınız diye diye uyku da bile kafamıza giriyor yahu :)) çok şükür bugüne kadar bir kızdan bu azarı işitmedim ama düşünsene sen birisine ;


Zaten, erkek değilmisiniz ? hepiniz aynısınız. Dediğiniz zaman şu güzel kardeşiniz de lafı yemiyor mu ? çok ayıp


hiç yakıştıramadım size :(


-Erkek değilmisiniz ? hepiniz aynısınız


+Ben ?


-Sende aynı.


+Necmi ?


-O da aynı.


+Muhittin ?


-Yok o biraz daha sert


-Irııııssspıı !




Kızlar tamam iyisiniz de tepkileriniz bazen çok sert olabiliyor. Yani ruh halinizi biz erkekler bir yere kadar anlarız da yani bazen çok çabuk kalp kırabiliyorsunuz. Elbette ki size değer verilmeli size saygı duyulmalı ama diyorum ya fazla asabi kimliğiniz ortaya çıktığı zaman ilişkilerde zedeleniyor.


-Erkek değilmisiniz ? hepiniz aynısınız


+Demek öyle , ozaman sen evde kalıcaksın.


-Elimi sallasam ellisi, ben evde kalırmıyım be.


+O elli adam da benim gibi olduğu için kalırsın.


-Erkek değilmisiniz ? hepiniz aynısınız.




Teşekkürler, emeğe saygı #SarısınaKırmızı

Erkek Değil misiniz, Hepiniz Aynısınız!
Cevapla