AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
Bir erkek romantik degilse, ya sevmiyordur, ya ilişki de aşk bitmiştir ya da (az sonra..) :)
çiçekle mutlu olan kadınları yıllarca anlamadım.. anlamayacam..
Saril o zmn
onun kralın yaparım.. sarılmak harika bir duygu..
Cicekle es deger.. sarilmayi sakliyamiyosun.
sarılıyım mı.. ne yapıyım.. çiçek mi alıyım.. ne isitiyon..:)
Ilk bulusmada sarilamazsin. deger verdigini gostermek istersen kucuk jestlee yaparsin. illa cicek al demem
ilk buluşmada yemek yiyecez gezecez.. elinde çiçeklemi gezsin eve bırakana kadar..(bak eve de bırakıyorum)
Peki. evden alirken verirsin birakir cikarsiniz :)
Sevgili? Oda ne hani? Uzun süredir kullanmıyorum ama özledim
Olur ya :)
Boş genelleme. Benimki bilir gecenin bir yarısı gitar çalıp şarkı söyleyip ses attığımı daha onca şey var ama anlatcak değilim nazar değmesin amin:D
Cıvık cıvık romantik olamam arkadaş o benim içimden gelmeli her zaman romantik olmayın ki romantikliğin kıymeti bilinsin
Gerek gormuyorum sizin gibi kezbanlarakezbanlara sonra tepemize cıkarlar mazallah
Centilmenlik karizma cekicilik bunlarin karsidakiyle ilgisi var mi. bir insan ya romantiktir ya degildir. kizlar kezban diye aciklama mi olur
Deger verene verilir kendini begenmislere degil ama geneliniz kezban ne yapıyım
Ama sen ustuneustune alınma abla benim yasıtlarımdan bahsediyorum
Bence bir kadina davranisin da seni karakterinin yandimasidir.. kizlar haketmiyor demek kolaya kacmak gibi. erkeklerin yarisindan fazlasi ikinci evliliklerindeki eslerine daha cok ilgi gosteriyor. bence tek etken kadinlar degil
Deger verilecek kisi olsun tabiki ona karsı romantikte olurum gerekirse ugrunda ölürüm ama degmeyen icin hic gerekmez boyle seyler
anlıyorum. zaten bencem tamamen eleştiri üstüne değil kadınlar da bunu etkiliyor. çok fazla fedakarlıktan erkeğe fırsat vermeyen kadınlara dişi olduğunu ve bazı görevleri erkeğe bırakmaları gerekitği hatırlatılması gerekiyor. alışmamışız inceliğe nezakete. hiç bir erkek arkadaşım ilk buluşmaya özenerek gelmedi. ben erkeğim kıymetliyim psikolojisi var sanki
Olabilir saygı duyarım
hadi be ordan değilmiş!!! benden romantik kimse olamaz ben bile hep kaybediyorum o yüzden olmayanlara hep hak veriyorum...
Göreceli bir soru bence bu. Çiçek alınca romantik oluyor da iyi davranınca, değer verince, sadık olunca romantik olmuyor mu?
Deger verdigini gosterin yeter derken kasteddigim oydu
Genellemek yanlış diye düşünüyorum. Hepsi bir değildir.
kızlar romantik olmaya değer olmadığı için romantik değiliz
"Romantik olmaya değer olmadığı için"bence genelleme yapma herkes aynı değil. sonucta
erkekler genellenmiş ama burada
haklısın broo
romantizm gerceklerden kacmak demek, yemisim romantizmi pehh
bencede her erkeke vlendikten sonra değişiyo köprüyü geçene kadar...
Bu bence bana hakaret niteliğinde çok ayıp. Ben çok romantik biriyimdir
romantizm o kadar önemli değil arada bir olsa yeter
Öyle yetişmiş olablir özellikle annesi ögretmemiş olabilir...
sanırsam sapık damgası yemekden korkanlar ve maçolar die 2 ye ayrıldıkları için
Kıza kitap yazdım beni aldattı sence hakediyor musunuz artık
Sana almanlari tavsiye ediyorum. çok romantikler şu anki alman sevgilim bir harika..
para yok :D para olsa ne romantiklikler çıkar da neyse :D
Çok film dizi izliyorsunuz onlar tamamen hayal ürünü
bence güzel ama benı tanımadan önce yazmışsın kanka ya :D :D
Çok romantiğim ama bu sefer de kızlar kız gibisin diyorlar romantik olmak kız gibi olmak mı kadınlar ne ister bilmiyorum
Ben romantiğim ama etrafımdaki kızlar maço arıyor :) içinizde hayla romantik kişiler var
Romantizmi haketmek için sizde üzerinize düşeni yapın.
Sevdigim benimle olsa romantikligin anasini.. :D ama yok iste
Romantizmin yaşam enerjisini destekleyen bir bireyim.
Erkekler romantik te siz kızlar çok şeytansınız vesselam:)
romantik oldukta noldu kadın milleti değil mi ne kadar hanzosun o kadar iyisin
Koreliler gibi olamazlar tabi kore karelerine bayildim cok tatlilar saranghae...
Her buluşmada hedige bekleyen kızlar bitmediniz bir ... Kiymetlimiz misiniz?
Hak edene yapılır.. Karşımıza çıkan bazı insanları odun olarak var sayarsak, pek mümkün görünmüyor.
Her kıza romantik olacak değiliz. Bilmem anladın mı?
kız ne romantiği bizler sadece sevişmeyi biliriz okadar yani orta delik
Valla açık konuşmak gerekirse romantik olduğumu düşünmüyorum :) ama güzel sözler söylerim.
sen iste öyle bir romantik olurum ki Allaha dua edersin bu herifi ayıya çevir canıma yetti diye..!
Sana bir soru. Surekli surprizler yaptigin insan sana her defasinda gerek yoktu derse artik hevesinde kalmaz değil mi
Onun anlamını sen yanlış yorumlamışsın :D "Her zaman böyle ol, bunları sürekli yapmana ihtiyacım var, egom tatmin oluyor" anlamına gelir o cümle...
Hakkisin @marduq
Hic okumadim bile kizlarimiz kendini bir b*k Sandığı için romantik olamıyoruz. en ufak seyde burunlari havya kalkiyor.
Gec bunlari :)
:) yazik
Sadece cinsrlligi arzulayan kizlarimiza fazlayiz bile
kim demiş yahu bunu aa aaa daha beni tanımamışsınız :) :)
Adam olsun yeter bırak romantikliği asla olamazlar bunlar
illetin parsi yok adam ne diyor namazkil deiyorda romantik ol diyor
madem hiç romantik değiliz bizim gibi odunlarla ne işiniz var o zaman :D
nasıl romantik olabilirler.. örnek/ler verebilir misin?
Ikna edici değil gerçekci hic degil böyle olsa bile bir zaman sonra bayar sizi
biz sevgiliyi bulamıyoruz bunlar romantik peşinde
ahahah
Ben her turlu romantigim de sevgilim kiymetimi bilmiyo
ya bırak kore dizilerini seyredip gaza gelip yazmışsın buraya :)
Kore dizisi izlemedim ama filmleri cok arabeks. turk filmi senaryolari gibi. fotolar tesadufi bulundu
Kizlarin % 80 i romantikligi hak etmiyor.
çünkü kızların çoğu bu romantikliği haketmiyor!
hay ağzına sağlık
Aynen bir sonrakinin davranışına göre davranacam bnde sütten bir kere yandı ağzımız
hep romantik olunca da sıkılıyosunuz naapalım?
Bana da fazla romantiksin diyorlar.
Hic yangec erkegi tanidin mi @wickiee
Babam ve iki eski erkek arkadasi bir ufak yigen. yeterli mi :)
O zaman rimantizmi bilmiyorlar dememen gerekir soylemen gereken yengec erkekleri haricinde diye degismesi lazim 😉
Birkez askerkerdeyken benden bisey istedi hayran kaldim. hic ugrasma para harcama onu yap yeterde artar bile dedi. nasil biri bunu dusunur hayran kaldim.
O zaman bizleri ayri tutman lazim sencende 😉
Bir kezdi o da benim hediye almam ustune oldu. icinden gelmediki..
İnan ben kendimden biliyorum bir yengec olarak suprizleride severim sevindirmeyide ozel gunleride 😎🌹
Olabilir diyosun
Dedim bile 💐
Tesekkur ederim 🍵🍵
Rica ederim 😎
Gozluklet sekil onumden cekil. havalardasin :)
Asla hir bayana onumden cekil demem kirici bir tavir our bu sadece kendimden emin oldugumu gosteren bir simile ondan kullaniyorum 😉
Sabah kadar onumden cekilmesen silayet etmem sohbet etmek guzeldir fikirler almak tanimak kadar guzel bir sey var mi dunyada
Saka yapiyorum ya konusuruz tbi.
Tabiki neden olmasin 😌
Merhaba diye baslayalim gerisi gelir 😊
merhaba
Ginaydin 😉
Napiyosun
İyi ne olsun kahvaltimi yaptim sahil kenarina ciktim kahve icip denizi izliyorum sen ne yapiyosun
Hadii ya.. cok sanslisin. karavan olsa ya da deniz kenarinda mutevazi bir ev daha ne isterim
https://i.hizliresim.com/2g6DoE.jpg
@wickiee 😉
İnan bazen sıkıcı geliyo ben senin su an hayalindeki gibi bir yerde oturuyorum sanirim ama hic disaridan gorundugu gibi degil inan
Boyle sehirvari bir goruntu canlanmamisti. sakin sessiz bir yer
Sehirvari degil zaten kiyi kadabasi ve su an sahilde toplasan 3 cocuk ve 5 insan var ruzgarin sesi agaclarin altinda tek bir kafe
Anladim. keyfini cikar o halde.:)
Bir resim daha aticam ama yuklemiyo nedense 😄
Ne4de yasiyosun
İzmir
Himm cok ovuyorlar alsancak kemeralti falan .
Guzeldir ama cok hareketli hit yasam var binlerce insanin nereye gittigi ne yaptigi bilinmeyen bir yer eglence guzel ama yerine ve zamanina gore
Skilmissin sen ya oyledir ama icinde olunca. kalabalik sevmiyorsun birde
Aslina bakarsan huzurlu bir cift gozle heryer guzeldir kalabalik insanlar arasinda bile yalniz olabilirsin
Aynen
Hersey insanin ic huzurunda ve karsidaki kisiye verdigi degerle dogru orantili diye duaunuyorum
Karsilikliysa evet ama bir kisinin huzuru tek basina yetmiyor. deger veriyosun o sevmiyosa bunu kullaniyor ya da onurlu davranip kullanmiyor
Karsilikli olmayan bir iliskide illaki bir taraf bencildir. Ve bitmesi gereken olgular vardir o ortamda
Bir iliskide nedenler nicinler sorgulanir olmussa birseyler eksiktir
Amaan sorgulamiyorum bisey :)
😄😄
Aklina gelen ilk parca ne
Ne gibi sarki mi
Evet
https://youtu.be/PjpReiIJRhw
Su an bu parca caliyo
ağır başlamışsın ben de sana bunu yollayım o halde
https://www.youtube.com/watch?v=xGrN7m6pI5g
Super bir secim olmus dinliyorum 😉
https://i.hizliresim.com/2gO7md.jpg
Şansım acilmaya basladı 😉 tersini kaybetmeyeyim de 😄
Yoksun @fileliçorap 😎
buyur toprak
Topram seni de buraya alayim dedim guzel sohebet oluyo 😉
Senin topragina romantik degil diyolar sen ne duaunuyosun bu konuda 😏@fileliçorap
https://youtu.be/yZOStZYgSuQ
Gunaydın @wickiee 😎
A bir Meltem daha :)
Meltem kim
henüz benimle tanışmamışsın da ondan öyle düşünüyosun
Yooo ben romantiğim. Siz odunları buluyorsunuız :D
Çünkü romantik erkekle çıkmak isteyen kız yok!!
Romantik erkek istemem zaten..:)
Rus kadınları neden türk erkeklerini seviyor?
Ormantikiz biz kabullenin bunu artık... Ya da büyüklerimizden görmediğimiz için olabilir mi?
Benim sevdiceğim çok romantiktir ne şanslıyım 😜😍
kesinlikle katılmıyorum en azından kendim için :D