AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
169Cevap
tespit doğru olmuş ayrıca o jöleyi süremiş yemiş resmen o ne yaa :D
:-D
şalvarı severim. Adanalıyım ve memleket kokuyor bu diye mutlu oluyorum ama yaşlılar giysin babacan oluyo gençlerde olmuyo Haklısın
en önemlisini ve en sık karşılaşanini yazmamışsın, abazanlar
Mantıklı B-)
:-D
Allah' tan bu özellikler bende yok. Lakin vucut purussuz degil. Kıl ormanj mevcut :)
Dinazor yumurtası büyüklüğünde takılan çift taraflı küpeyi atlamışsınız!
Bir erkek olarak bir çoğunu kendim de doğruluyorum.
şalvarı severim ama klasik olanı değil. Mavi kumaştan yarı pantolon yarı şalvar iyi giderdi tarz budur :D
Kadın sürücü yoktur, Allaha emanet giden araba vardır.
kadın sürücü maddesi hariç hepsine katılıyorum haklısın bir erkek olarak bana bile itici geliyo ama yüzde doksanınızdan sürücü olmaz adamı çıldırtırsınız..!
Dogru tabi ama bunlara adam denmez dense dense oglan denir :) :) :)
Tesbih normaldir zevk isi ama laf atinca eline yakismaz hicbir zaman, ha birde tuy dokmek bos yere erkek dedigin killi olur biraz koltuk alti ve genital bolge haric tabiki
allaha şükür öyle değilim bu arada güzel bence olmuş emeğine sağlık erkekler için güzel bir uyarı olmuş
Teşekkür ederim
Anlaşıldı sen çok itilmissin.. Bizde sana bayılıyoruz... Bil yaniii.. Bende yanii yani diyenlere uyuz oluyorum.. Bu da benim fikrim
Hehe:-)
Ne güzel :-)
Bence koltuk altını pürüzsüz yapıp bunu seksi sanan ve selfielerinde koltukaltını gösterenler de itici :D hiçbir kız ayy buz pisti gibi off çok ateşli falan demez hahshsj
Boğazı apaçık tshirtler giyip orman gibi tüylerini göstermeleri kesinlikle çok itici mide bulandırıcı
Aynen hepsine katılıyorum özellikle koltuk altı üf iğrenç
Bu sadece senin görüşün. onlar aptal ve salak değiller. insan dilediği gibi olabilir. Senin Egon da baya bir yüksekmiş :D
Beni belirten bir yorum olmadığından sorun yok.. güzel BENCE.. emeğine sağlık ;-)
Teşekkür ederim :-)
Ricalar efenim ;-)
Bazılarına katılıyorum. Yalnız yaptığımız her şeyi "sizi etkilemek için" olduğunu düşünme bence ;)
Tabi ki, öyle düşünmüyorum.
Bu başlığın Kadınlar açısından olanını merak ediyorum. . d
En kısa sürede sizlerle.
haberdar edilirsem sevinirim ^^
Takipte kalın o halde.
www.kizlarsoruyor.com/.../a28709-bayanlari-itici-yapan-temel-ozellikler kızlar açısından olanı
Geceden jöleye yatırılmış saçlar en berbatlarından 😒😒 hepsine katılıyorum.
Teşekkür ederim
Rica ederim ^^
Su sonuncusuna ictenlikle katiliyorum 👍
Teşekkürler
haahahahaahahha gel kız öpim alnından :D çok iyi aynen ya bnce biraz düşünsünler tabi kafalarında beyın varsa
Teşekkürler :-)
Şu jöleli fotoyu nerden buldun :D :D Resmen kral olmuşş
iticisi piticisi yok, erkek konuştumu anlarsın nasılını.. gerisi boş
Sabah bir tip gordum aman allahım yanında fıstık gibi bir kız vardı. Sonra dedim böyle kadere :)
Bence, Koltuk altı kıllarından rahatsız olduğunu söylemişsin, Şükür bacak, göğüs ağda yaptıran tiplerden değilimde, Basketbolcu bile koltuk altı kıllarını kesmiiyor, sıkıntı yok bende kesmiyorum...
hayat size kendimizi beğendirmekten mi ibaret bunları yapmak isteyen yapsın kafanıza göre...
Kasli erkekler azlar. Ama guzeli de cirkini de bu az olan topluluga abaninca aglayarak geliyosunuz bni aldatti dye ya napsaydi snle omur mu gecorsin kezbanuscum?
Kizlar normalde bayilir böyle erkekelere,
asil normal olursan. sacma sapan hareketlerin olmassa. cok sikici gelirsin kizlara
bu yuzden kizlar serseri erkekleri tercih ediyor.
anlatamassin bunlara hep haklilardir
Herkesin hayatına kimse karışamaz ben bu şekil giyinirim bu erkek şu şekil giyinir ha giyinmek yüce allahın vermiş olduğu birşeydir lakin bu böyle değildir.
Şalvarlı hemşerilerimizden özür dilemelisin !! :P :D
Özür dilerim :-D
Hic biri mewcut değil bende :) simdi ne mutlu sana dermisn bide :D
Aynen öyle.
Laf atma konusunda haklısın ama kimsenin nasıl giyinip nasıl göründüğüne karışamassın, sanane.
Burası gerçekler veye herkesin onayladığını yazdığımız konu bölümü değil kuzum. BENCE yazdığımız bölüm. Şimdi uza -,-
Terbiyesizliğin alemi yok. @EmrAyhan
Doğru yazmışsın ama böyle erkekleri bizde sevmiyoruz.
Teşekkür ederim
Tırnakları yazmamışsın tırnak önemli ve ağız bakımı :)
Bu kadarı kafi bence.
kim yaptıysa ellerine sağlık hepsi doğru :)
Ben yaptım :-)
Bir erkek ne kadar zenginse o kadar karizmatik yakisikli ve zekidir
iste tecrubeli adam hemen belli oluyo cozmus isi
Aynen ben de çok gıcığım bu tiplere hepsini lise duvarına dayatıp siktireaim var
yok artık ahahahahah :)
Genel olarak kızlar düzgün tipler yerine bu tiplerle çıkıyorlar
hahahahaha :D öldüm yaa harika :D
Teşekkürler :-)
Kızıcık bizimkiler bukdarmış bide kızlardan nefret edilenlere baksan ansiklopedi olur herhalde :) ama pembe kot giyen oğlan cıklara ayar olurum
www.kizlarsoruyor.com/.../a28709-bayanlari-itici-yapan-temel-ozellikler yazdım bile
sen erkekleri değil magandaları anlatmışsın :D
Aynen, ama hala kimse algılayamadı herkes bir parça da olsa üstüne alınıyor.
demekki herkes bir parça maganda :)
evet :-D
Bence gereksiz bir benceydi ve şalvar giyen bey abimiz o şalvarla bile yakışıklı yani adam etek giyse yakışor yeminle
Merrak etmeyin erkeklerin nesli bundan yaklaşık 350 milyon yıl sonra tükenecek miş. ne kadar mantıklı :)
sen burada nefretini kusmuşsun bir de yüzsüz yüzsüz "saygısız yorumlarınızı kendinize saklayın" diyorsun.
Bizim kültürümüzde koltuk altı erkekliğin göstergesidir
Hangi kültürdensin
@CemKaradag Kıbrıslı rumum bizde koltuk altını kesen erkeğe yumuşak derler...
Leş gibi ter korkana da kokarca derler
:-D @CemKaradag çok iyiydi :-D
Tşkr @Pancar_sekeri 😊
bence bu kadını dinleyen erkekte bir sorun vardır. herkes özgür bir insan dedi diye kendini değiştirmek aptallıktır. herkes nasıl mutlu ise öyle yaşasın
orada haklısın ama bazıları da bu insan olamaz dedirtiyor :D
@reyteck birinin ne kadar insan olduğuna sen karar veremezsin. yukardaki maddelere bak
sakız çiğnemesine bile karışıyor. benceyi yazan kişi belliki hala çocuk
@rayteck
Farkliliklar guzellestirir insanlari her insan karamterine gore giyinir davranir benceyi yazan cocuk istemediklerini dil getirmis ama once buyusun organla kiz olunmuyor
Öncelikle okumak istemiyorsanız bakmazsınız benim benceme adı üstünde benim bencem. Benim düşüncelerim size bana çocuk sıfatını kullanmayı veya türlü hakaretlerde bulunmayı hak etmiyor. Herkes lütfen önce ayna da kendisine baksın.
benceyi yazan kişi eğer bence yazıyorsan eleştiriye açık ol. hem kıza atarlanıp hemde engellemenin amacı ne ayrıca :D
cevap veremesin diyemi engelledin naptın? :D hadi benide engelle
6. Fotoğraftaki eleman arsız bela :)
Eline sağlık :)
Teşekkür ederim
Iyyy hepsi itici, emegine saglik..
tesekkurler
Harikaydı😆😆😆👍👍👍👍
Teşekkürler :-)
bana gore kaslı erkekler cok ıtıcı bı cogu cok abartıyo kaba duruyor onlarda :) bunuda ekleyın. d
:)
.
Bude üstlerine yapışan o itici siyah buluzu giymiyorlar mı
Bu sporu yapıyosan mütevazi olman gerek üyecan ;)
Ooo yeah man ben de hiçbiri yok o zaman itici değilim bu şekil devam ederim o zaman :D
Bence kadina siddet uygulamalari son derece asagilik ve itici oldugunu gosteriyor
Son resimdeki adam bana cok benziyo l*n sanki abim gibi assdfghbg
O ilk fotoğraf... Görmez olaydım.
:-D
Nerde kisa pantolonlular :) ellerine sagliik
Teşekkürler :-)
Niye , kısa pantolon kötü mu , bu yaz sıcağında :(
İlk cümleden sonrasını okumadım. Şalvar giyen erkek candır. Siz kendinize bakın.
Oldu :-)
çok doğru bir bence :) emeğine sağlik
Teşekkür ederim :-)
Kendi fikirlerine saygı bekleyip başkasının fikirlerini umursamayan fikirsizin tekisin bence.
En kısa özetlemişsin kardeşim :)
Eyvallah kardeşim böyle beyinsizleri bir tüketemedik bir bitiremedik malesef ;) @Allstars
Beyaz corabin ne suçu var ben giyiyorum gereksiz bir takinti bence