1. Kendinizi tanıtırken net olun

Genelde ilk izlenim veya ilk tanışma çok önemlidir. Bir ortamda herkesin sizi daha iyi tanıyabilmesi için her zaman net olun. Emin olun ki net olan insanlar sosyal ilişkilerinde ve diğer ilişkilerde başarıyı yakalar.
2. Kendinizi öven cümlelerden kaçının

İnsanların gerek sosyal ilişkilerinde gerekse diğer ilişkilerde her zaman düştüğü bir hata vardır ki kendilerini övücü cümleler kurduklarında, karşı tarafın onu daha iyi anladıklarını zannederler. Unutmayın ki böyle yaparak karşı tarafız sizi tanıması değil, adeta sizden uzaklaşmasını sağlayacaktır.
3. Ortamdan ayrı kesinlikle hareket etmeyin

Hani şöyle insanlar vardır ya, bir ortamda herkes bir bütün olarak hareket eder ama kendisi her zaman zıtlaşmayı seven ve farklı fikirler ortaya koyarak kendini farklı zanneden insanlar. İşte bu insanlar toplumda hep dışlanır ve hiçbir zaman hiçbir yerde hiçbir kimseye ayak uyduramaz.
4. Karşı tarafın fikir ve görüşlerine değer verin

Bu hayatımızın her alanında gerekli olan bir unsurdur. Gerek sosyal ilişkilerde gerekse diğer ilişkilerde olmazsa olmaz olan bir maddedir ve çok dikkatli olmak gerekir.
5. Güler yüzlü olun ve hiçbir zaman somurtmayın

Bu dediğim madde belki günümüzün şu şartlarında çok zor gibi görünebilir. Her ne olursa olsun, sorunlarınızı asla ama asla karşı tarafa yansıtmayın. Çünkü sorunlarınızı yansıtırsanız bu sefer karşı tarafa negatif bir enerji vermiş olursunuz ve gerek sosyal hayatınızda gerekse diğer hayatınızda başarısız olursunuz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Ahaha hocam kusura bakma ama tutamadım kendimi. Ben tam da sneşn orada yazdığın herşeyi yaptığım için yalnızım, uzunca bir zamandır. Mantık ve bakıp açısı olarak doğru okey, yalnız uygulamada o iş öyle olmuyor.
Tıpkı kaıdnalrı sadık, dürüst, saygılı sevgi ve aşka önem veren erkek arıyorum diyip, her daim tam tersi olanlar ile takıldıkları gibi.
Son madde dışında hepsine katılır altına imzamı da atarım. Fakat son madde olmamış hep Güler yüzlü olmak yapmacıklık içerir, hissettiği gibi yaşamalı her yerde insan. Gülmeyecek olsa da somurtmaması yeterli...
ve sürüden ayrılanı kurt kapar ayrıca yaani 😁😂
Aslında bundan ziyade sevgili konusunda (ilişki konusunda) ne yapılmalı bunu yazan biri var mı yok mu bunlar önemli konular
Çok fazla konuşmayın kimseye söz vermeden sadece kendisi konuşanlara sinir oluyorum
Empati, anlayış gösterme, sağlıklı iletişim. Dinleme, sırayla konuşma, baskın olmama vs.
Kısacası insan olun demek istemişsin. Güzel maddeler olmuş.
Kendisini sürekli öven insanlara sinir oluyodum ben de
Çocuklukta girişken olmak (aile etkisi) çok fark yaratıyor
Yukarıyı asla okumayın dalga geçtiğimiz moronlara dönersiniz.
Bence iyi niyetli ol
karşındakini iyi anla en güzel yönteim bu
Sosyal ilişkilerde bana göre hiç başarılı değilim. Bir kere sevdiğimi kıskanırım. Aynı zamanda insanlarla tek kaldigimda daha kolay anlasirim. Bir de bagimsiz hareket etmeyi severim
2 tam benlik. kendimi övmek nedir. ben direkt gömüyorum
Güler yüzlü olduğumuz da saf zannedip arkamızdan konuşuyorlar.
Ellerine sağlık kahve?
Tabiki kanki 🥰🥰
Fenomen yeni unvanını tebrik ederim. Editör bey
saolun efendim :)
Şu geçirdiğmiz dönemde güler yüzlü olmak çok zor değil mi ya?
Hep çekingenlihimden ve utangaçlığımdan kaybediyorum
Birinci kural:
kendin olmak ve bin tane yalan söylememek
kendiniz olun yeterli en azından sahte ilişkiler kurmazsınız.
Kullanılııırrr buu postt
özetle alttan almak 😁
Güzel bir paylaşım olmuş
Yeni bilgi herzaman çok değerlidir teşekkürler
Fikir ve görüşlere değer vermek bence en iyisi
Teşekkürler bilginiz için...
Güzel olmuş teşekkürler
kendini övenlere ayar oluyorum :D
Güzel olmuş teşekkürler
Elwrine saglik faydali olmis
baya güzel bilgilendim
Güzel bir paylaşım olmuş
iki tarafın da birbirini anlaması bence
Güzel hazırlamışsın, eline sağlık.😎
Tabii ki de bu sıradıkların.
Güzel tavsiyeler. Teşekkür ederiz
Tavsiyeler için teşekkürler 👍
güler yüz dürüstlük önemli
Güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkürler.
Çok söze gerek yok az ve öz dürüst ve açık sözlü
Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık
3. Madde bana hiç uymuyor ya. Yapamıyorum
Güzel bence eline sağlık
Guler yuzlu ve somurtmamak
Faydalı tüyolar vermişsin. Teşekkürler.
Tavsiyeler super ellerine sağlık
Güler yüzlü okun net olun
Eline sağlık
Mükemmelll
Katiliyorum
teşekkürler
Güzel paylaşım
Kendini iyi pazarlama meselesi bu
Fikir ve görüşlere değer vermek👌
Baya iyi bir çalışma işe yarar.
En başarısız olduğum konu bu 😭
Çok güzel olmuş
Kesinlikle çok doğru
Herkesin insan olduğunu düşünün.
Sosyal olmak hoşlanmayanlarda var